برای بسیاری از مسافرانی که به دلایل کاری به یزد سفر می کنند، نزدیکی هتل به فرودگاه اهمیت ویژه ای دارد. این نزدیکی باعث می شود تا نگرانی بابت رسیدن به پرواز وجود نداشته باشد. اما از میان بیش از 30 هتلی که در گوشه و کنار این شهر ساخته شده، فاصله همه با فرودگاه چندان هم کم نیست. اگر فکر می کنید وقت کافی برای گشتن در میان هتل های یزد و پیدا کردن نزدیک ترین ها به فرودگاه را ندارید، جااینجاس خواندن کدام هتل های یزد به فرودگاه شهید صدوقی نزدیک ترند را به شما توصیه می کند.

هتل کاروان

نزدیک ترین هتل به فرودگاه شهید صدوقی یزد، هتل کاروان است؛ یعنی فقط 3 دقیقه زمان لازم دارید تا از هتل به فرودگاه برسید و این یک مزیت بزرگ برای هتل به شمار می رود. اما بهتر است کمی بیشتر درباره این هتل 3 ستاره بدانید: کاروان تا مرکز شهر و برخی جاذبه های تاریخی مثل باغ دولت آباد یا زندان اسکندر هم 10 دقیقه فاصله دارد. به علاوه وجود اتاق های یک تا چهارتخته و سوئیت های VIP با تمام امکانات در کنار رستوران، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی و فضای باز برای تمرین های ورزشی حکایت از یک اقامت راحت در هتل دارند. هتل کاروان گشت درون شهری و برون شهری هم دارد.

هتل آرامش(خاتم سابق)

هتل آرامش که پیشتر به نام خاتم شناخته می شد، در ابتدای بلوار جمهوری یزد قرار گرفته است. این هتل 3 ستاره تنها 8 دقیقه با فرودگاه شهید صدوقی فاصله دارد. موقعیت مکانی هتل باعث شده تا از هیاهوی شهر دور باشد و شاید از این نظر نام آرامش برازنده آن باشد. در مورد واحدهای اقامتی هتل آرامش باید به اتاق های یک تخته، دوتخته، سه تخته معمولی و کانکت و سوئیت های یکخوابه سه نفره و VIP چهار نفره اشاره کرد. اگرچه در آرامش شما به یک هتل نوساز طرف نیستید، اما خدمات پذیرایی و رفاهی مثل رستوران، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و تاکسی سرویس به صورت تمام و کمال در اختیار شما قرار می گیرند.

هتل تهرانی

هتل تهرانی از هتل های قدیمی و البته 4 ستاره یزد است که در فاصله 9 دقیقه ای از فرودگاه شهر قرار گرفته است. به نظر می رسد واحدهای اقامتی هتل که شامل اتاق های یک، دو، سه و چهار تخته و سوئیت ماه عسل، رویال دوخوابه و چهارتخته می شوند؛ هم برای اقامت خانوادگی مناسب باشند و هم اقامت کاری. در حقیقت سالن همایش های این هتل تاکنون میزبان مراسم زیادی بوده است و این امر نقطه قوتی برای آن به شمار می رود. ارائه خدماتی مانند فروشگاه، رستوران، پارکینگ و تاکسی سرویس نیز به مقبولیت هتل در میان مسافران کمک کرده است.

 

هتل پارسیان

اقامت در هتل پارسیان تنها از مزیت نزدیکی به فرودگاه یزد برخوردار نیست. علاوه بر اینکه شما می توانید در مدت 13 دقیقه به فرودگاه برسید، فضای متفاوتی را هم تجربه خواهید کرد؛ فضایی که به واسطه قرار گرفتن در یک باغ با صفا و سرسبز آن هم در دل کویر خلق شده است. این هتل سه ستاره که از قدیمی های یزد است؛ اتاق های دوتخته دبل و توئین، سه تخته و چهار تخته دارد که پنجره برخی از آنها به یک باغ زیبا باز می شود. رستوران، پارکینگ، استخر و تاکسی سرویس بخش دیگری از خدمات هتل پارسیان هستند که در بلوار جمهوری یزد قرار گرفته است.

هتل باغ مشیرالممالک

هتل باغ مشیرالممالک تنها 15 دقیقه با فرودگاه شهید صدوقی فاصله دارد. هتل را باید اینگونه توصیف کرد: اولین هتل باغ ایرانی در دل کویر که از دوران قاجار به یادگار مانده و معماری اصیل ایرانی بر پیکر آن نقش بسته است. اتاق های هتل از جمله اتاق های استاندارد، دوتخته دبل، سه تخته، چهارتخته ویژه و معمولی با فضای سنتی خود از امکانات مدرن برخوردار هستند. تمام تسهیلات لازم برای پذیرایی و تفریح از چند رستوران و کافی شاپ تا باشگاه ورزشی، پارکینگ و تاکسی سرویس در این هتل 4 ستاره پیش بینی شده است. این هتل در خیابان انقلاب و بلوار مشیر یزد واقع شده است.


بیشتر بخوانید:  


 

هتل اطلس

هتل اطلس یک هتل دوستاره است که تنها 15 دقیقه با فرودگاه یزد فاصله دارد. با اقامت در این هتل که در بلوار شهید صدوقی واقع شده؛ سوئیت های هشت تخته، پنج تخته یا اتاق های دو تخته و سه تخته در اختیار شما قرار خواهند گرفت. اگر هتل اطلس را انتخاب می کنید، باید بدانید که این هتل چندان نوساز نیست، اما برای یک اقامت کوتاه و البته اقتصادی مناسب به نظر می رسد. ضمن اینکه رستوران، کافی شاپ و پارکینگ هم در این هتل 3 طبقه وجود دارد.

هتل مظفر

یزد مهد هتل های سنتی است. هتل مظفر هم از دیگر هتل های سنتی و سه ستاره این شهر کویری است که 15 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد. فضای سنتی هتل و اتاق های یک تخته، دوتخته، سه تخته و چهار تخته آن نوید یک اقامت متفاوت را به شما می دهند. البته هتل مظفر برای رفاه مهمانان خود سنت و مدرنیته را ترکیب کرده و امکاناتی چون روم سرویس، اینترنت، صندوق امانات و پارکینگ به اضافه تاکسی سرویس، رستوران سنتی، کافی شاپ و حتی زورخانه سنتی در اختیار آنها قرار داده است. این هتل در خیابان مطهری شمالی و کوچه خلف باغ قرار گرفته است.

هتل زنبق

هتل زنبق که در بلوار جمهوری یزد واقع شده؛ 4 ستاره است و 16 دقیقه با فرودگاه بین المللی یزد فاصله دارد. زنبق که اتاق های یک تخته، دوتخته دبل و توئین و سه تخته و سوئیت های دوخوابه چهارتخته دارد؛ در محیطی آرام و به دور از شلوغی قرار گرفته و این مزیت بزرگی برای هتل است. این هتل چهارستاره علاوه بر امکانات کامل رفاهی داخل اتاق ها؛ برای مهمانان خدماتی مانند رستوران سنتی و فست فود، زمین بازی، سالن نگهداری کودکان و دو نوع پارکینگ یکی مسقف و دیگری بدون سقف در نظر گرفته است.

هتل الزهرا 

هتل الزهرا یکی از نوسازترین هتل های یزد است که از سال 95 شروع به کار کرده است. این هتل سه ستاره در چهار راه فرهنگیان شهر و با فاصله 16 دقیقه ای از فرودگاه شهید صدوقی قرار گرفته است. الزهرا چند نوع اتاق دارد: یک تخته، دوتخته توئین، دوتخته توئین بدون پنجره، دو تخته دبل، سه تخته، سه تخته بدون پنجره و چهارتخته. بسیاری از مسافران موقعیت مکانی، امکانات و قیمت هتل را از مزایای آن می دانند. این هتل همچنین رستوران، پارکینگ و تاکسی سرویس هم دارد.

 

رزرو هتل های یزد در جااینجاس

برای مسافران یزد تنها معیار انتخاب هتل، نزدیکی به فرودگاه نیست. قیمت اتاق های هتل، ستاره هتل ها، امکانات و نزدیکی به جاذبه های تاریخی هم می توانند ملاک رزرو هتل یزد باشند. در صفحه هتل های یزد در سایت جااینجاس فیلترهای مختلفی تعبیه شده که جستجوهای شما را محدود می کنند. به این معنا که اگر به دنبال یک هتل ارزان هستید، نیازی نیست وقت خود را صرف هتل های لوکس و مجهز همچون هتل داد یزد کنید. در واقع با تعیین بازه قیمت هتل هایی برای شما نمایش داده خواهند شد که هماهنگی بیشتری با بودجه شما دارند.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد