یزد شهری پر از جاذبه های تاریخی و البته هتل هایی است که فقط هتل نیستند! بیشتر اقامتگاه های این شهر از معماری و فضایی سنتی بهره برده اند و به همین دلیل خود یک جاذبه تاریخی به شمار می روند. اما از میان این همه هتل باصفا و مجهز، انتخاب کمی دشوار می شود. شاید اتکا به تجربه سایر مهمانان هتل بتواند راهنمای خوبی باشد. با این تفاسیر جااینجاس در این مطلب، به سراغ محبوب ترین اقامتگاه ها نزد مسافران رفته است. 

هتل باغ مشیرالممالک؛ یک هتل سنتی با قیمت مناسب 

هتل باغ مشیرالممالک که یکی از هتل های سنتی یزد است، به خاطر معماری اصیل ایرانی و حال و هوای دلنشین خود طرفداران زیادی بین گردشگران ایرانی و غیر ایرانی دارد. تلفیق سبک معماری سنتی با امکانات مدرن رضایت مهمانان را به دنبال داشته و آنها معتقدند این هتل چهارستاره امکاناتی در حد یک هتل پنج ستاره دارد. بسیاری از مهمان ها هم قیمت هتل را از مزیت های آن دانسته و بر این باورند که این هتل سنتی چهارستاره نسبت به امکانات رفاهی کاملی که ارائه می دهد، قیمت مناسبی دارد. مشیر توانسته امتیاز 4.3 را از آنِ خود کند.

هتل داد با نورپردازی زیبا

دیگر هتل یزد که توانسته با معماری سنتی و اصیل خود در قلب شهر، دل مسافران را برباید؛ هتل داد است. ساختمان هتل در شب نورپردازی زیبایی دارد و مورد علاقه مهمان ها است. ضمن اینکه دسترسی به مکان های دیدنی شهر هم آسان و مطلوب گردشگران است. بسیاری از مسافران از رستوران و غذای هتل رضایت داشته و معتقدند که با توجه به امکاناتی که در این هتل ارائه می شود؛ هزینه مناسبی از آنها دریافت می گردد. این هتل نیز از دید مسافران شایسته امتیاز 4.3 بوده است.

هتل پارسیان صفائیه؛ تنها هتل پنج ستاره یزد

تعجبی ندارد که اولین و تنها هتل پنج ستاره یزد در لیست هتل های محبوب این شهر هم قرار داشته باشد. هتل پارسیان صفائیه دو فاز جدید و قدیمی دارد که به نظر می رسد فاز جدید بیشتر رضایت مهمانان را به همراه داشته است. آرامش هتل، معماری زیبای آن، پرسنل مهمان نواز و حرفه ای، نظافت مرتب اتاق ها، نزدیکی به مراکز خرید و تناسب قیمت با امکانات از جمله عواملی هستند که امتیاز 4.2 را برای هتل به همراه آورده اند.

هتل ارگ جدید در منطقه ای باصفا

هتل ارگ جدید هم از دیگر هتل های چهارستاره و البته محبوب یزد است. این هتل امتیاز 4.2 را از آن خود کرده و مسافران از امکانات اتاق ها و به ویژه سوئیت های VIP، رستوران هتل و معماری آن رضایت زیادی داشته اند. ضمن اینکه هتل در یک منطقه خوش آب و هوا و آرام قرار گرفته است. تمیزی و نظافت و برخورد حرفه ای پرسنل هم از دیگر عواملی هستند که توجه مهمانان را به خود جلب کرده اند. 


بیشتر بخوانید: با لیست بهترین رستوران‌های یزد آشنا شوید

هتل کهن کاشانه؛ دنج و باصفا

هتل کهن کاشانه یک هتل دوستاره است که به تعبیر مسافران به اندازه کافی "دنج، آرام، ساکت و باصفا" است. بدون شک نزدیکی هتل به دیدنی های تاریخی یزد، معماری اصیل و نمای زیبا؛ آن را به یک هتل محبوب بدل کرده اند. داشتن این ویژگی ها در کنار قیمت ارزان باعث شده تا بسیاری هتل را یک گزینه مناسب برای اقامت ارزان اما مطلوب در یزد بدانند و به آن امتیاز 4.2 بدهند.

هتل فاضلی؛ هتل ارزان یزد

هتل فاضلی یک هتل سه ستاره است که به دلایل زیادی توانسته به لیست هتل محبوب مسافران یزد راه پیدا کند. نزدیکی به بافت تاریخی و مسجد جامع، داشتن یک کافی شاپ در فضای باز، معماری سنتی و دلنشین و یک منوی متنوع غذایی از آن جمله هستند. به علاوه برای آنها که هنگام رزرو به قیمت هتل یزد توجه ویژه ای می کنند، این هتل می تواند تضمین یک اقامت ارزان را بدهد. این عوامل باعث شده تا هتل بتواند امتیاز 4.1 را از سوی مسافران دریافت کند.

هتل سنتی مظفر؛ از بهترین هتل های یزد

هتل مظفر هم قدمت طولانی ای دارد و هم آوازه بلندی. این هتل سه ستاره که زمانی یک خانه اعیانی بوده، حالا هم یک هتل محبوب است. فضا و معماری هتل نخستین چیزی است که مهمانان را به وجد می آورد. پس از آن داشتن امکانات مناسب، صبحانه خوب و مفصل، یک رستوران عالی، نزدیکی به مکان های تاریخی و البته احساس آرامش در اتاق ها از دیگر عواملی هستند که مهمان ها از آنها راضی بوده اند. امتیاز هتل 4.1 است. 

نکات مهم رزرو هتل یزد چیست؟

برای هر شهری که بخواهید به رزرو هتل بپردازید، باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. برخی از این نکات عمومی بوده و برخی نیز از شهری به شهر دیگر تفاوت می کنند. به طور مثال اگر برای رزرو هتل یزد به جااینجاس مراجعه کرده باشید، متوجه شده اید که موقعیت مکانی هتل یا اقامتگاه بر روی نقشه نمایش داده شده است. با این امکان شما می توانید دوری یا نزدیکی محل اقامت خود را از جاذبه های تاریخی و طبیعی شهر مشاهده کنید و برنامه ریزی بهتری برای حمل و نقل و زمان گردش خود انجام دهید.

 اگر در فصل های شلوغ سال مانند روزهای نوروز قرار است عازم این شهر شوید، کار رزرو را به لحظه های پایانی موکول نکنید. همیشه افرادی هستند که زودتر اقدام می کنند و اگر از قافله عقب بمانید، نگرانی بابت جایی که قرار است شب را در آن بگذرانید، سفر را به کامتان تلخ خواهد کرد.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد