زاهدان بزرگ‌ترین شهر استان سیستان و بلوچستان با جاذبه‌های گردشگری بکر فراوان، مردمانی خون گرم و مهمان‌نواز، خوراکی‌های محلی لذیذ و صنایع دستی زیبا، تجربه خاص و منحصر به فردی را برای هر مسافری رقم می‌زند. اگر شما هم قصد سفر به این شهر زیبا را داشته باشید، حتما به دنبالی هتلی با امکانات مطلوب و قیمت معقول هستید. از این رو ما در این مطلب یک لیست از بهترین هتل‌های زاهدان را طبق نظر و تجربیات پیشین مردم تهیه کردیم تا با امکانات و مشخصات آن‌ها به طور کامل آشنا شده و درنهایت بتوانید بهترین هتل زاهدان را متناسب با خواسته‌ها و نیازهای خود رزرو کنید.

لیست بهترین هتل‌های زاهدان را قبل از رزرو ببینید

همان طور که گفتیم جااینجاس این لیست را طبق نظر مردم و در نظر گرفتن کیفیت خدمات و امکانات تهیه کرده است. پس در این مطلب از مجله سفر با ما همراه شوید تا بهترین هتل‌های شهر زاهدان را بیشتر بشناسید.

هتل استقلال زاهدان

هتل استقلال زاهدان را می‌توان با عنوان بهترین هتل 4 ستاره زاهدان معرفی کرد. این هتل از سال 1377 فعایت خود را آغاز کرده است. هتل استقلال در 4 طبقه و با 80 واحد اقامتی شامل 18 اتاق یک تخته، 56 اتاق دو تخته دبل و توئین و 7 سوئیت رویال دو تخته آماده ارائه خدمات به مسافران این منطقه است. آدرس بهترین هتل زاهدان واقع در خیابان مطهری است و با موقعیت مکانی عالی خود در مرکز شهر، دسترسی آسانی به مراکز تجاری و اداری، بازار سنتی، بازار مشترک، ساختمان قدیمی پست، موزه پست، فرودگاه و ایستگاه راه آهن دارد.
هم‌چنین از مهم‌ترین امکانات هتل استقلال می‌توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، صرافی سالن پذیرایی، سالن آمفی تئاتر، خشکشویی، کافی شاپ، رستوران در فضای باز، استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، پارکینگ و آلاچیق در محوطه هتل اشاره کرد.

هتل جهانگردی زاهدان

بهترین هتل سه ستاره زاهدان عضوی از گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی است و با نام هتل جهانگردی زاهدان مشغول فعالیت است. این بهترین هتل زاهدان از سال 1352 به بهره‌برداری رسیده است و در قالب سوئیت کومه، ویلای دوخوابه، اتاق دوتخته و اتاق سه تخته قابلیت رزرو دارد. هتل جهانگردی با امکاناتی همچون تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع، اینترنت، خشکشویی، کافی نت، صندوق امانات، تالار پذیرایی، پارک کودک، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ آماده پذیرایی از میهمانان است. 
از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری اطراف بهترین هتل در زاهدان می‌توان به موزه زاهدان، مسجد جامع اهل سنت مکی، باغ گراناز، ساختمان قدیمی پست و پارک ملت اشاره کرد.

هتل آپارتمان ملل زاهدان

و اما بهترین هتل آپارتمان زاهدان یعنی هتل آپارتمان ملل با دو ستاره از بهترین هتل‌ها در زاهدان به شمار می‌رود. این هتل نوساز در بهمن 1396 افتتاح شده و شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته، سوئیت یک خوابه و دو خوابه شش تخته است. 
از مهم‌ترین امکانات بهترین هتل دو ستاره زاهدان با قیمت بسیار مناسب می‌توان به یخچال، تلویزیون، تلفن، اینترنت در اتاق، سرویس فرنگی، حمام و تهویه مطبوع اشاره کرد. هم‌چنین موقعیت مکانی خوب این بهترین هتل ارزان زاهدان موجب دسترسی آسان به ساختمان قدیمی دادگستری، موزه همدان، مصلی بزرگ اهل سنت، بازار مشترک، باغ گراناز و... شده است. علاوه بر این فاصله هتل آپارتمان ملل زاهدان از فرودگاه، ایستگاه قطار و پایانه مسافربری نیز بسیار کوتاه است.

مزایای رزرو بهترین هتل زاهدان از جااینجاس

تا این جا با لیست بهترین هتل‌ها در زاهدان آشنا شدید. اما اگر قصد دارید اطلاعات کامل آن‌ها شامل آدرس بهترین هتل‌های زاهدان، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط گردشگری مهم، لیست اتاق‌ها، لیست امکانات، قیمت بهترین هتل‌های زاهدان، قوانین و نظرات مسافرین پیشین را بدانید، جااینجاس می‌تواند در این مسیر به شما کمک کند. کافی است به صفحه هتل‌های زاهدان مراجعه کرده و پس از بررسی کامل، اتاق مورد نظر خود را در بهترین هتل زاهدان آنلاین رزرو کنید. 
جااینجاس در هزینه شما نیز صرفه جویی بزرگی خواهد کرد. زیرا با رزرو هتل از بیشترین تخفیف ممکن بهره‌مند خواهید شد. علاوه بر این کل فرآیند رزرو به صورت آنلاین انجام شده و نامه اقامت در لحظه به شما نمایش داده خواهد شد. به همین راحتی و بدون دردسر!


اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد