سنندج زیبا، مرکز استان کردستان از شهرهای اصیل و تاریخی در غرب کشور از دیرباز محبوب گردشگران سرتاسر کشور بوده است. علاوه بر آثار تاریخی زیبا، این منطقه کردنشین با طبیعت بی‌نظیر خود یک تجربه ناب و دل‌انگیز را برای مسافران رقم می‌زند. از این رو مردمان میهمان نواز سنندج اقامتگاه‌های متعددی را جهت رفاه حال گردشگران تدارک دیده‌اند. ما هم در این مطلب سعی کرده‌ایم تا لیست بهترین هتل‌های سنندج را از نظر مردم برای شما گردآوری کنیم. پس با ما همراه شوید تا با مشخصات و امکانات برترین هتل‌ها آشنا شده و بتوانید بهترین هتل سنندج را طبق ایده‌‌آل‌های خود رزرو کنید.

لیست بهترین هتل‌ها در سنندج و شهرهای اطراف

جااینجاس در این مطلب از مجله گردشگری لیست بهترین هتل‌ها در سنندج را طبق نظر مردم و در نظر گرفتن کیفیت خدمات و امکانات تهیه کرده است. علاوه بر هتل‌های سنندج، هتل‌های شهرهای اطراف و نزدیک به آن همچون بانه، سقز، مریوان و قروه نیز معرفی شده است. پس با ما همراه شوید تا ببینید بهترین هتل‌ سنندج کدام است.

بهترین هتل‌های سنندج

هتل 4 ستاره شادی سنندج

هتل شادی سنندج با چهارستاره در سال 1382 افتتاح شده و در سال 1389 نیز جهت ارتقا کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. ساختمان این هتل در 6 طبقه با 64 واحد اقامتی میزبان میهمانان است.
از مهم‌ترین امکانات بهترین هتل سنندج با 4 ستاره می‌توان به تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، ، صندوق امانات، اینترنت، سیستم اعلام حریق، خشکشویی، کافی نت، تاکسی سرویس، روم سرویس، آسانسور، تالار پذیرایی، سالن همایش و جلسات، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، استخر، سونا و جکوزی، کافی شاپ، رستوران، فضای سبز و پارکینگ روباز در محوطه هتل اشاره کرد.
از همه مهم‌تر موقعیت مکانی عالی این هتل در مرکز شهر دسترسی به مناطق مهم گردشگری همچون مسجد جامع، بازار سنندج و عمارت وکیل و پارک کوهستانی آبیدر را به راحتی فراهم کرده است. هم‌چنین فرودگاه (5 دقیقه با خودرو)  و ترمینال مسافربری (15 دقیقه با خودرو) در فاصله نزدیکی از هتل قرار گرفته است.

بهترین هتل سنندج

هتل 3 ستاره جهانگردی سنندج

هتل جهانگردی سنندج از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر زیبا از سال 1340 فعالیت خود را آغاز کرده است. بهترین هتل سنندج با سه ستاره زیرمجموعه هتل‌های جهانگردی و ایرانگردی است. از مهم‌ترین امکانات رفاهی این هتل می‌توان به مواردی از قبیل تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت، خانه داری، خشکشویی، تهویه مطبوع، آسانسور، تالار پذیرایی، کافی نت، روم سرویس، سالن بیلیارد، زمین بازی کودکان، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ روباز اشاره کرد. از جاذبه‌های گردشگری اطراف این هتل می‌توان پارک جنگلی آبیدر، مسجد جامع، بازار، موزه سنندج، عمارت خسروآباد و عمارت مشیر دیوان را نام برد. هم‌چنین فاصله تا فرودگاه و ترمینال مسافربری کوتاه است.

بهترین هتل سنندج سه ستاره

هتل 3 ستاره شادی سنگی اورامان سنندج

هتل شادی سنگی اورامان در سال 1383 با 19 واحد اقامتی در سال 1383 در فاصله 160 کیلومتری سنندج و 60 کیلومتری شهر مریوان قرار دارد. هم‌چنین هتل اورامان سنندج در سال 1394 جهت ارائه خدمات بهتر مورد بازسازی قرار گرفته است. اما مهم‌ترین امکانات این بهترین هتل سنندج با قیمت مناسب شامل پاركينگ با ظرفیت ۵۰ ماشین، نمازخانه، کافی شاپ، رستوران، اینترنت در اتاق‌ها و لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات پزشکی، خدمات بیدارباش، تلویزیون، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، مینی بار، تلفن، حمام و... است.

بهترین هتل‌های بانه سنندج

هتل 5 ستاره هاله بانه

هتل هاله بانه یا همان لاله سابق با 5 ستاره در یکی از مناطق خوش آب و هوای بانه در سال 1395 افتتاح شد و می‌توان آن را بهترین هتل بانه دانست. این هتل در 13 طبقه با 91 واحد اتاق و سوئیت به پذیرایی از میهمانان می‌پردازد. 
تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع، صندوق امانات، آسانسور، خشکشویی، تالار پذیرایی، سالن همایش، باشگاه بیلیارد، استخر، سونا و جکوزی، فروشگاه صنایع دستی، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ از امکانات این هتل 5 ستاره است. از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این بهترین هتل سنندج در بانه می‌توان به آب و هوای جذاب کوهستانی و دسترسی به بازارهای بانه با اجناس خارجی و تنوع بالا اشاره کرد. بهترین هتل سنندج در بانه

هتل 3 ستاره آریان بانه

هتل آریان بانه با سه ستاره و قیمت بسیار مناسب از سال 1392 با 6 طبقه و 50 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت در حال پذیرایی از میهمانان است. این هتل خوش قیمت با امکانات مطلوب همچون تلفن، تلویزیون، یخچال، اینترنت (حجم ترافیک محدود)، آسانسور، خشکشویی، کافی شاپ، سفره خانه، رستوران و پارکینگ آماده ارائه خدمات به مسافران این منطقه است. موقعیت مکانی این بهترین هتل سنندج در بانه موجب شده دسترسی آسانی به بازارهای این شهر، پارک کوهستان و آرامگاه سلیمان داشته باشید.

بهترین هتل‌های مریوان سنندج

هتل 3 ستاره زریوار مریوان 

هتل زریوار مریوان در سال 1384 در ساختمانی 7 طبقه با 42 واحد اقامتی در قالب اتاق و سوئیت با فضایی آرام در کنار دریاچه زیبای زریوار افتتاح شده است. موقعیت مکانی خوب این هتل دسترسی به مراکز تفریحی اطراف هتل را نیز آسان نموده است. دسترسی به امکانات مطلوب همچون تلفن، یخچال، تلویزیون، اینترنت، سیستم اعلام حریق، آسانسور، سالن چند منظوره (مناسب برای برگزاری جشن و همایش)، کافی شاپ، رستوران، فضای سبز، سایت قایقرانی، فروشگاه صنایع دستی و پارکینگ نیز از مزایای حضور در این بهترین هتل سنندج در شهر مریوان است.

مهمانسرا جهانگردی مریوان

مهمانسرا جهانگردی مریوان عضوی از گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در سال 1350 مشرف به دریاچه زیبای زریوار افتتاح شده است. این هتل با چشم انداز زیبای خود در سال 1394 جهت ارتقا کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. مهم‌ترین مزیت این هتل را می‌توان دسترسی آسان به دریاچه زیبای زریوار با طبیعت زیبا در کنار امکانات مطلوب همچون تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت در رستوران، تهویه مطبوع، خشکشویی، سالن پذیرایی، رستوران و پارکینگ دانست.

بهترین هتل سنندج در مریوان

بهترین هتل‌های سقز سنندج

هتل 3 ستاره کورد سقز

هتل کورد سقز در سال 1395 در ساختمانی با 40 واحد اقامتی و امکاناتی همچون سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، فضای سبز، سالن کنفرانس، لابی، رستوران، اینترنت، تاکسی سرویس، خشک شویی، آسانسور، خود پرداز، کافی شاپ، یخچال، حمام، تلوزیون، تلفن، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی، روم سرویس ۲۴ ساعته و... افتتاح گردیده است. بهترین هتل سنندج در سقز دسترسی آسانی به مسجد دومناره، حمام حاج صالح، پارک لاله و مسجد شیخ مظهر نیز دارد.

بهترین هتل‌‌های سنندج در سقز

هتل 3 ستاره ماد سقز

هتل ماد سقز نیز با سه ستاره و قیمتی بسیار مناسب گزینه ایده‌آلی برای سفر با هزینه کم به شمار می‌رود. این هتل در سال 1386 افتتاح شده و جهت بهبود کیفیت خدمات خود در سال 1395 بازسازی شده است. هتل ماد سقز در دو طبقه با اتاق‌های یک تخته تا 4 تخته با امکاناتی همچون تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، لابی، صندوق امانات، نمازخانه، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته مشغول پذیرایی از میهمانان است. هم‌چنین دسترسی آسان به مرکز شهر، ترمینال مسافربری، مسجد دو مناره و حمام حاج صالح از مزایای حضور در بهترین هتل‌های سنندج در سقز است.

بهترین هتل سنندج در سقز

بهترین هتل قروه سنندج

هتل پریشان قروه

بهترین هتل سنندج در شهر قروه را می‌توان هتل قروه با دو ستاره دانست. قروه شهری بسیار خوش آب و هوا است و حضور در هتل پریشان به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به راحتی به مناظر بکر این منطقه دسترسی پیدا کنید. از مهم‌ترین امکانات این هتل نیز می‌توان به یخچال، مینی بار، حمام، اینترنت و تهویه مطبوع اشاره کرد.

مزایای رزرو بهترین هتل سنندج با جااینجاس

تا به این جا با خلاصه‌ای از امکانات و مشخصات بهترین هتل‌های سنندج، بانه، مریوان، سقز و قروه آشنا شدید. اگر قصد دارید اطلاعات دقیق‌تر هتل های سنندج همچون آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط مهم گردشگری، عکس‌ها و تصاویر هتل، لیست اتاق‌ها، امکانات و قیمت، قوانین و نظر مسافرین قبلی را بررسی کنید، می‌توانید به جااینجاس مراجعه کنید. پس از مطالعه مشخصات نیز این امکان را دارید تا اتاق مورد نظر خود را به صورت کاملا آنلاین رزرو نمایید. هم‌چنین از مهم‌ترین مزایای رزرو هتل در جااینجاس استفاده از بیشترین میزان تخفیف هنگام پرداخت آنلاین و پس از آن دریافت نامه اقامت به صورت آنی است. 

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد