استان سرسبز گلستان، به مرکزیت گرگان با تنوع اقلیمی خود، جاذبه‌های گردشگری و طبیعی مسحور کننده‌ای دارد. از جنگل‌های سرسبز هیرکانی، دشت‌های بی‌نظیر ترکمن صحرا تا کویر در آب و هوای خشک با رمل‌های شنی. از این رو این منطقه همواره مسافران زیادی را در طول سال به سمت خود جذب می‌کند. اگر شما هم قصد سفر به گلستان زیبا را دارید، بهتر است از قبل برنامه‌ریزی‌های لازم از جمله انتخاب هتل خود را انجام دهید. به همین جهت ما در این مطلب لیستی از محبوب‌ترین هتل‌ها را تهیه کرده‌ایم تا شما بتوانید به راحتی بهترین هتل گلستان را طبق خواسته‌ها و نیازهای خود انتخاب کنید. 

لیست بهترین هتل‌های گرگان از نظر مسافرین قبلی

جااینجاس یک لیست از بهترین هتل‌های استان گلستان را بر اساس میزان رضایت مسافرین پیشین هتل‌ها و در نظر گرفتن کیفیت خدمات و امکانات تهیه کرده است. در ادامه این مطلب از مجله سفر و گردشگری با ما همراه شوید تا درنهایت بتوانید بهترین هتل در استان گلستان را انتخاب و رزرو نمایید.

هتل 5 ستاره قصر بوتانیک گرگان

هتل قصر بوتانیک از جمله هتل‌های لوکس گرگان به شمار می‌رود. این هتل در کیلومتر 10 جاده گرگان–ساری در سال 1393 افتتاح شده و با 75 واحد اقامتی در قالب اتاق و سوئیت پذیرای میهمانان است. هتل قصر بوتانیگ گرگان با امکاناتی همچون یخچال، تلویزیون، تلفن، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن ورزشی، زمین تنیس، بسکتبال و والیبال، آرایشگاه بانوان و آقایان، تاکسی سرویس، اینترنت، خشکشویی، پارکینگ، اتاق جلسات، سالن همایش، فروشگاه، آسانسور، امکان تماشای فیلم در فضای آزاد و استراحت میهمانان در محوطه باغ را می‌توان بهترین هتل گرگان دانست. 
از جمله جاذبه‌های گردشگری این بهترین هتل گلستان، دسترسی آسان به کاخ موزه گرگان، تپه قلعه خندان، موزه صنایع دستی، برج گرگان، تپه هزار پیچ، مسجد جامع و منطقه جنگلی ناهار خوران است.

بهترین هتل گرگان

هتل 4 ستاره آذین گرگان

هتل آذین گرگان در سال 1378 در جاده تهران، ورودی شهر، با 7 طبقه و 32 واحد اقامتی در قالب اتاق و سوئیت میزبان میهمانان این منطقه است. برخی از مهم‌ترین امکانات بهترین هتل گلستان با چهار ستاره شامل تلفن، تلویزیون، یخچال، اینترنت، تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، خشکشویی، خانه‌داری، فروشگاه، آسانسور، دو سالن چند منظوره (مناسب برای برگزاری همایش، سمینار و...)، چایخانه، گیم نت، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ و... است. هتل آذین از شمال به دشت ترکمن و از جنوب مشرف به کوه و جنگل است. علاوه بر این می‌توانید به آسانی به جنگل نهارخوران  و پارک جنگلی قرق دسترسی پیدا کنید. 

بهترین هتل گلستان

هتل 4 ستاره شهاب گرگان

هتل شهاب گرگان از محبوب‌ترین هتل‌های این منطقه به شمار می‌آید. این هتل در جاده ناهارخوران قرار دارد و با 6 طبقه و 43 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت در حال فعالیت است. این بهترین هتل گلستان با امکانات رفاهی مدرن از جمله تلفن، یخچال، تلویزیون، اینترنت، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی (بعضی از واحدهای اقامتی)، سونا (فقط سوئیت‌های رویال)، خشکشویی، آسانسور، تاکسی سرویس، تالار پذیرایی، سالن همایش، سالن کنفرانس، سالن سمینار، کافی شاپ، فست فود، رستوران، فضای سبز و پارکینگ و... از مسافران خود پذیرایی می‌کند. بهترین هتل گرگان با فاصله کم تا مرکز شهر به جنگل ناهارخوران، پارک جنگلی النگدره، روستای زیارت و کاخ موزه گرگان دسترسی مناسبی دارد.

بهترین هتل استان گلستان

هتل 3 ستاره جهانگردی نهارخوران گرگان

هتل جهانگردی ناهار خوران گرگان با قدمتی طولانی از سال 1354 مشغول فعالیت است و در سال 1389 به منظور بهبود کیفیت خدمات و امکانات خود بازسازی شده است. بهترین هتل گلستان با سه ستاره در سه طبقه و 50 واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و کلبه با امکانات رفاهی مناسبی همچون تلفن، یخچال، تلویزیون، اینترنت، تاکسی سرویس، تالار پذیرایی، سالن همایش، سالن کنفرانس و سمینار، کافی شاپ، فست فود، رستوران، فضای سبز و پارکینگ و... مشغول خدمت‌رسانی به گردشگران است. علاوه بر این موقعیت مکانی خوب هتل، دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری همچون منطقه جنگلی ناهار خوران، پارک جنگلی النگدره، روستای زیارت و کاخ موزه گرگان را فراهم کرده است.

بهترین هتل‌های گلستان

هتل 2 ستاره لابوس گرگان

اگر قصد دارید هتلی با قیمت مناسب و اقتصادی در گرگان رزرو کنید، هتل لابوس گرگان را در نظر داشته باشید. این هتل نوساز در جاده زینب آباد و در 2 کیلومتری رامیان از سال 1399 فعالیت خود را با واحدهای اقامتی شامل اتاق و سوئیت آغاز کرده است. شما می‌توانید با چشم انداز شالیزارهای زیبا، یک سفر رویایی را تجربه کنید. علاوه بر این به آسانی به دیگر جاذبه‌های گردشگری مهم همچون چشمه گل رامیان و چشمه نیلبرگ، دسترسی پیدا خواهید کرد. بهترین هتل گلستان با دو ستاره امکانات رفاهی مدرن شامل یخچال، تلویزیون، اینترنت، تلفن، سرویس فرنگی، حمام، تهویه مطبوع، آسانسور، رستوران، پارکینگ و... را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

مزایای رزرو بهترین هتل گلستان با جااینجاس

تا این جا با بهترین هتل‌های گلستان آشنا شدید. جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر همچون آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، بررسی میزان فاصله از نقاط گردشگری مهم شهر، لیست کامل امکانات، فهرست اتاق‌ها به همراه مشخصات، قیمت و امکان رزرو آنلاین، شرح قوانین و از همه مهم‌تر نظر مسافرین قبلی، می‌توانید به صفحه هتل‌های گلستان در جااینجاس رجوع کنید. پس از بررسی این موارد، می‌توانید با اطمینان کامل انتخاب خود را قطعی کرده و اتاق مورد نظر خود را در بهترین هتل گرگان رزرو کنید. در صورت رزرو هتل از جااینجاس به صورت آنلاین بیشترین میزان تخفیف برای شما اعمال خواهد شد. خیالتان هم راحت باشد. تیم پشتیبانی ما در 24 ساعت شبانه روز پاسخ گوی پرسش‌های شما در زمینه رزرو بهترین هتل گلستان است. 

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد