آسمان قشم به ویژه در ماه های اول سال شلوغ است. هواپیماهایی که از شهرهای مختلف عازم این جزیره تفریحی هستند، مسافران را به مقصد محبوب خود می رسانند. همانطور که پیشتر و در مقاله راهنمای سفر به قشم؛ زیباترین جزیره ایران نیز گفتیم، سفر هوایی یکی از مسیرهای پرطرفدار مسافران است. اما شاید برای برخی از مسافران رزرو هتلی که فاصله اندکی هم با فرودگاه قشم داشته باشد، از اهمیت برخوردار باشد. با در نظر گرفتن این اهمیت، در مطلب حاضر به سراغ معرفی نزدیک ترین هتل ها به فرودگاه قشم رفته ایم. 

در مورد فرودگاه بین المللی قشم

فرودگاه قشم که آن را به اسم فرودگاه دیرستان هم می شناسند، در نزدیکی روستایی به همین نام قرار گرفته است. قدمت فرودگاه به سال ها پیش از انقلاب و اواخر دهه 40 شمسی بر می گردد. آن زمان پروازهای مسیر تهران به قشم و بالعکس نقطه شروع کار فرودگاه شدند تا اینکه در طول سال ها امکانات و وسعت آن توسعه یافت. امروز این فرودگاه توانسته خود را در لیست 5 فرودگاه اختصاصی کشور جای دهد. به طوری که روزانه بیش از 10 پرواز داخلی و خارجی در آن انجام می شود و ایرلاین های مهم داخلی پروازهای خود را از طریق آن انجام می دهند. 

هتل سینگو قشم

هتل سینگو یک هتل سه ستاره است که از میان هتل های قشم، کمترین فاصله را با فرودگاه جزیره دارد: 33 دقیقه. این هتل که در درگهان و طبقه دوم مجتمع تجاری دریا قرار گرفته است، تا قشم هم 15 دقیقه ای فاصله دارد. هتل سینگو قشم که اتاق های دو، سه و چهارتخته و نیز سوئیت های معمولی و لوکس دارد و ترانسفر فرودگاهی هم در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. از امکانات این هتل می توان به روم سرویس، بیزینس سنتر، رستوران، کافی شاپ و پارکینگ اشاره کرد. نزدیکی به فرودگاه در کنار خدمات رفاهی مطلوب، هتل سینگو را در لیست یکی از بهترین هتل های قشم از نظر مسافران قرار داده است.

هتل آلاله 2 قشم

هتل آلاله 2 هم در درگهان و بلوار ساحلی آن قرار گرفته و فاصله آن با فرودگاه بین المللی قشم، 33 دقیقه است. آلاله 2 یک هتل سه ستاره با 8 طبقه است که اتاق های دو، سه و چهارتخته و نیز سوئیت های یک خواب چهارتخته، دو خواب چهار و پنج تخته دارد. با توجه به امکانات هتل که شامل رستوران گردان، کافی شاپ و پارکینگ می شود و ظرفیت اتاق ها، این هتل برای اقامت های خانوادگی گزینه مطلوبی است. ضمن اینکه هتل آلاله 2 با مراکز خریدی مانند بازار قدیم و پرشین گلف نیز تنها 5 دقیقه فاصله دارد.

 

هتل پرشین گلف قشم

هتل پرشین گلف که یک هتل سه ستاره و 5 طبقه است، در میدان انقلاب درگهان قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه قشم، 35 دقیقه است و شاید مهم ترین مزیت آن را بتوان در ظرفیت اتاق ها مشاهده کرد؛ اتاق هایی که از دو تا هشت تخته هستند و یک فرصت عالی برای اقامت های گروهی یا خانوادگی. هتل پرشین گلف به رستوران، کافی شاپ، اینترنت در اتاق ها و امکانات رفاهی دیگر مجهز است. همچنین نزدیکی هتل به مراکز خرید باعث شده تا مسافران عاشق خرید به اقامت در آن فکر کنند.

هتل ساحل طلایی قشم

در ادامه مطلب نزدیک ترین هتل ها به فرودگاه بین المللی قشم کدامند، به یک هتل چهارستاره می رسیم. هتل ساحل طلایی که در جاده ساحلی جنوبی قرار گرفته و تا فرودگاه، 36 دقیقه فاصله دارد. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دوتخته، دوتختهVIP، سه تخته معمولی و VIP، چهارتخته، چهارتخته VIP و نیز سوئیت های دوبلکس کوچک و بزرگ می شود. البته تنها مزیت اقامت در هتل ساحل طلایی نزدیکی آن با فرودگاه نیست. امکانات رفاهی کامل از جمله رستوران، تاکسی سرویس و تالارهای چندمنظوره و همچنین فاصله اندک با دره ستارگان هم مزید بر علت می شود تا مسافران به سراغ رزرو این هتل بروند.

هتل آرمان قشم

هتل آرمان هم از آن دست هتل های قشم است که دلایل مسافران برای رزرو آن کم نیست. این هتل که در بلوار ساحلی وحدت درگهان واقع شده، تا فرودگاه بین المللی قشم 37 دقیقه فاصله دارد. علاوه بر این تنها با چند دقیقه پیاده روی مسافران می توانند خود را به بازارها و مراکز خرید جزیره برسانند. اما مهم تر از همه امکانات هتل است. اتاق های دوتخته، سه تخته و چهارتخته که به تلویزیون، اینترنت و مینی بار مجهز هستند و رستوران، پارکینگ و شاتل فرودگاهی که نوید اقامتی راحت را به مهمان ها می دهند.

هتل بوتیک ایرمان قشم

هتل ایرمان هر چند در مقایسه با هتل های بالا فاصله بیشتری تا فرودگاه قشم دارد، اما در زمره نزدیک ترین هتل ها به فرودگاه قرار می گیرد. از این هتل چهارستاره که در نخل زرین قشم واقع شده تا فرودگاه قشم 48 دقیقه ای راه است. با این حال، هتل ایرمان که یکی از بهترین هتل های جزیره قشم نیز هست، با معماری منحصر به فرد و امکانات بی نظیرش مسافران بسیاری را به خود جذب می کند. اتاق های دبل کلاسیک، دبل لوکس، دبل اکسکلوسیو و سوئیت های رویال یک خوابه به همراه رستوران و کافی شاپ تنها بخشی از امکاناتی هستند که در هتل انتظار شما را می کشند.

هتل دریتا قشم

اگر به دنبال هتلی با امکانات مطلوب در این شهر زیبا هستید، پیشنهاد می‌شود هتل دریتا قشم با 4 ستاره را در لیست انتخاب‌های خود قرار دهید. دریتا با موقعیت مکانی مطلوب در نزدیکی پارک زیتون، حدود 50 دقیقه با فرودگاه بیشتر فاصله ندارد. هم‌چنین واحدهای اقامتی این مجموعه در قالب اتاق‌های دو تخته و سه تخته قابلیت رزرو دارند. جالب است بدانید چشم‌انداز برخی واحدها هم به رو به دریا است.

رزرو هتل های قشم در جااینجاس

بدون شک بسیاری از مسافران در هنگام رزرو هتل قشم، به فاصله آن با فرودگاه توجه می کنند. اما این تنها فرودگاه نیست که دوری یا نزدیکی آن با هتل مهم است. فاصله تا بازارها و مراکز خرید، مکان های دیدنی و حتی رستوران ها هم می تواند برای برخی دغدغه مهمی باشد. به همین دلیل است که رزرو آنلاین هتل در جااینجاس بسیاری از دغدغه های شما را رفع می کند. به هر حال شما می توانید تمام اطلاعات لازم در مورد هتل خود اعم از نوع اتاق ها و قوانین را در سایت ببینید یا حتی یک قدم فراتر بروید. چطور؟ اینکه از نظر کاربرانی استفاده کنید که پیش از شما در هتل بوده اند و حالا تجربیات خود را در کامنت ها به اشتراک گذاشته اند.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد