یکی از بهترین راه‌ها برای انتخاب محل اقامت برای سفر به شهری که هتل‌های زیاد و متنوعی دارد، توجه به نظرات مسافران هتل‌هاست. تجربه نشان داده تعداد ستاره‌های یک هتل یا حتی قیمت آن حتماً کیفیت خدمات و تمیزی هتل را تضمین نمی‌کند. پس بهتر است پیش از انتخاب به نظرات مسافرانی که قبلاً به آن شهر سفر کرده و در هتل موردنظر شما اقامت داشته‌اند، توجه کنید. در این مطلب می‌خواهیم با جمع‌بندی نظرات مسافران درباره نقاط قوت و ضعف هتل‌های قشم برای انتخاب و رزرو هتل در این جزیره، به شما کمک کنیم.

بهترین هتل قشم رو به دریا

بهترین هتل قشم از نظر مسافران

کاربران سایت‌های رزرو آنلاین هتل در قشم که پیش از این به این جزیره سفر کرده‌اند، از تجربه حضور در محل اقامتشان نوشته‌اند. طبق نظرات ثبت‌شده، یکی از مهم‌ترین مواردی که مسافران در امتیازدهی به هر هتل آن را مد نظر قرار داده اند، تمیزی و نظافت هتل به طور کلی و مهم‌تر از آن نظافت و تمیزی اتاقی که در آن اقامت داشته‌اند، بوده است.

نظافت اتاق و تعویض روزانه ملحفه‌ها جزو خدماتی‌ست که میزان رضایتمندی مشتریان از هتل‌ها را بالا برده است. یکی دیگر از موارد مورد توجه مسافران، برخورد محترمانه و مسئولیت‌پذیر بودن کارمندان هتل بوده است. همانطور که می‌دانید بسیاری از مسافران به نیت خرید از بازارهای ارزان قیمت قشم به این جزیره سفر می‌کنند. به همین علت دسترسی به مراکز خرید و بازارهای سطح شهر برای مسافران اهمیت زیادی دارد. همین مسئله نیز باعث بوجود آمدن گروهی از هتل های قشم نزدیک مراکز خرید شده است.

کیفیت غذای رستوران‌ها و تنوع منوی آن‌ها موضوع دیگری بوده که کاربران به آن توجه کرده‌اند. معماری و طراحی هتل‌ها هم از دید مهمانانی که نظرات خود را ثبت کرده اند، پنهان نمانده است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که مسافران به آن توجه کرده اند، امکانات و خدمات تفریحی هتل‌ها است. به عبارت دیگر با توجه به کیفیت آنها امتیاز بالاتری به برخی از هتل‌ها داده‌اند.

 

هتل ارم قشم؛ بهترین هتل جزیره

هتل ارم قشم از نظر بیشتر مسافران به عنوان بهترین هتل‌ این جزیره شناخته شده است. علاوه بر تمیز و آراسته بودن هتل و اتاق‌ها، برخورد مدیریت و پرسنل هم بسیار محترمانه بوده است. کیفیت غذای رستوران هتل ارم قشم هم از نظر مسافران راضی‌کننده بوده است. ضمن اینکه موقعیت مرکزی این هتل باعث دسترسی راحت به وسایل حمل‌ونقل عمومی و تاکسی‌های شهری برای بازدید از جاذبه‌های قشم شده است.

هتل های خوب قشم

برای رزرو هتل ارم قشم کلیک کنید. 

هتل سینگو؛ هتلی برای خرید

این هتل سه ستاره در منطقه درگهان قشم واقع شده و با مرکز شهر حدود 20 کیلومتر فاصله دارد. با توجه به نزدیکی به مراکز خرید درگهان، خدمات این هتل از نظر مسافرانی که برای خرید به قشم سفر کرده بودند، بسیار رضایت‌بخش بوده است. البته برخی از مسافران در گزارش‌هایشان نوشته اند که کیفیت فست‌فودهای این هتل راضی‌کننده نبوده است.

بهترین هتل سه ستاره قشم از نظر مسافران

برای رزرو هتل سینگو قشم کلیک کنید.

یک وعده غذای خوشمزه در هتل ساحلی خلیج فارس

تجربه خوب غذا خوردن در رستوران هتل ساحلی قشم یکی از پرتکرارترین نکاتی است که مسافران درباره این هتل نوشته اند. آنها زیبایی و کیفیت غذای رستوران این هتل را با رستوران «خاور خانم» چابکسر مقایسه کرده‌اند. چایخانه‌ی ساحلی این هتل یکی دیگر از مزایای این هتل بوده که مسافران به آن توجه کرده‌اند. از معایبی که مسافران درباره این اقامتگاه نوشته بودند دور بودن از مرکز شهر و عدم تنوع در صبحانه است.

 

بهترین هتل ساحلی قشم

برای رزرو هتل خلیج فارس قشم کلیک کنید.


بیشتر بخوانید:

درباره ی قشم بیشتر بدانید


هتل آرتا؛ نماد میهمان نوازی

رفتار محترمانه کارکنان و محیط صمیمانه هتل آرتا نکته‌ای است که مسافران به دفعات به نیکی از آن یاد کرده‌اند. تعویض به موقع ملحفه‌ها و نظافت روزانه اتاق‌ها هم در این هتل نظر مسافران را به خود جلب کرده است. اما نکته‌ای که مسافران برای بهتر شدن کیفیت هتل پیشنهاد داد‌ه‌اند، بهبود تنوع منوی صبحانه است.

بهترین هتل قشم از نظر مردم

برای رزرو هتل آرتا قشم کلیک کنید.

بوتیک هتل ایرمان؛ لوکس ترین هتل قشم

این هتل از نظر مسافران لوکس‌ترین هتل قشم نام‌گذاری شده است. استفاده از چوب در معماری و طراحی داخلی جلوه‌ی ویژه ای به اتاق‌های آن داده که باعث رضایت مشتریان شده است. تنها کمبودی که مسافران آن را احساس کرده‌اند نبود رستوران در داخل هتل است. البته آنها اشاره کرده‌اند که نزدیکی رستوران‌های خوب قشم به هتل باعث کم‌رنگ‌شدن این نقطه ضعف شده است.

لوکس ترین هتل قشم

برای رزرو هتل ایرمان قشم کلیک کنید.

هتل ساحل طلایی؛ اقامتگاه یا تفریح گاه؟

مسافران قبلی در گزارش‌هایشان از خدمات تفریحی و رفاهی این هتل از جمله فعالیت‌های آبی مثل جت اسکی و قایق‌سواری با خاطره‌ای خوش یاد کرده‌اند. از سوی دیگر همه آنها متفق‌القول بر نظافت و تمیزی این هتل تاکید کرده اند. مهمانان تنها مشکل ساحل طلایی را دوری از مراکز خرید و مرکز اصلی شهر عنوان کرده اند. البته باید بدانید که این هتل به علت فاصله از هیاهوی شهر و مراکز خرید، از نظر مسافران به عنوان بهترین هتل برای استراحت و ریلکسیشن شناخته شده است. رزرو آنلاین هتل از سایت جااینجاس به راحتی امکان پذیر است.

بهترین هتل های جزیره قشم

برای رزرو هتل ساحل طلایی قشم کلیک کنید.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد