کاشان حال و هوای دل انگیزی دارد که به ویژه در اردیبهشت ماه و به هنگام گلاب گیری نفس کشیدن در آن آرزوی هر مسافری است. از هوای شهر و دیدنی هایش که بگذریم، اقامتگاه ها و هتل های کاشان جلوه دیگری به آن داده اند. خانه های سنتی ای که نقش و نگار و معماری آنها دل از گردشگران می برد و اشتیاقشان را برای تجربه یک اقامت متفاوت، دو چندان. خیلی ها وقتی برنامه سفر به کاشان می ریزند، دلشان می خواهد مهمان بهترین هتل های این شهر کوچک شوند. شما هم در این دسته قرار می گیرید؟ پس با جااینجاس همسفر شوید.

هتل سرای عامری ها؛ عمارت اعیانی

قبل از هر چیز پیشنهاد می کنیم در مورد کاشانه های عمارت ابراهیم خان عامری را بخوانید تا خوب با زیر و بم این هتل سنتی آشنا شوید. در این صورت درخواهید یافت که چرا هتل سرای عامری ها بی چون و چرا یکی از بهترین هتل های شهر کاشان است. معماری سنتی، اتاق ها و سوئیت هایی که نامشان هم به اندازه کافی جذاب است؛ مثل نسترن، یاسمن، ارغوان و امکانات مدرن. همه اینها به اضافه رستوران، سالن صبحانه خوری، پارکینگ، نگارخانه سهراب و یک حیاط زیبا هتل را به گزینه ای ایده آل برای اقامت تبدیل کرده اند. از همین رو است که سرای عامری ها یکی از بهترین هتل های سنتی ایران نیز هست.  
قیمت هتل: ارزان ترین واحد اقامتی هتل در حدود 570 هزار تومان و گران ترین آن نزدیک به 2 میلیون و 130 هزار تومان است.
• امتیاز کاربران: 4.5

هتل مهینستان راهب؛ زیبایی کاشان زیر یک سقف

هتل مهینستان راهب هم یک خانه تاریخی با قدمتی نزدیک به 200 سال است که حالا با حفظ حال و هوای سنتی، هتل شده است. اتاق های یک تخته، دوتخته، سه تخته و چهارتخته مهینستان معماری سنتی دارند، اما امکانات رفاهی آنها مدرن است. بوته های گلی که حوض داخل حیاط را در بر گرفته اند، رستوران و کافی شاپ سنتی با آن منوی خاص و منحصر به فرد از عرقیجات کاشان هم به جذابیت این هتل سنتی اضافه کرده اند.
• هزینه اقامت در هتل از 355 هزار تومان(اتاق های یک تخته) شروع و به حدود 1 میلیون تومان(اتاق های چهارتخته) ختم می شود. 
• امتیاز کاربران: 4.1


این را هم بخوانید: شهر کاشان؛ خاستگاه تمدنی 7500 ساله


هتل خانه مرشدی؛ خانه ای 200 ساله

رزرو هتل خانه مرشدی یعنی اقامت در یک خانه تاریخی که حالا یک هتل سه ستاره است. این خانه 8 اتاق دارد که برخی در زیرزمین و بعضی هم در طبقه همکف قرار گرفته اند؛ اتاق هایی که شامل دوتخته، دوتخته رویال، سه تخته، پنج تخته و سوئیت های سه تخته رویال می شوند. مزیت اقامت در مرشدی این است که هم حال و هوای سنتی را تجربه می کنید، هم از امکانات رفاهی و تفریحی بهره مند می شوید؛ امکاناتی مثل روم سرویس، چایخانه سنتی، خدمات صرافی و حتی حوضچه آب سرد و سالن ماساژ.
• هزینه ماندن در هتل از حدود 385 هزار تومان(بسته به نوع اتاق) آغاز می شود و تا حدود 1 میلیون تومان می باشد.
• امتیاز کاربران: 4.5

هم‌چنین از دیگر اقامتگاه‌های خوشنام که پیشنهاد می‌شود در لیست انتخاب‌های خود قرار دهید، اقامتگاه سنتی خانه معمار کاشان است که در بافت قدیمی و بازار شهر قرار گرفته و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شهر دارد.

اقامتگاه سنتی سرای درب باغ؛ یادگار پهلوی اول

اگر بگوییم بسیاری از مسافران، به هوای ماندن در اقامتگاه سرای درب باغ به رزرو هتل کاشان می پردازند، بیراه نگفته ایم. این خانه زیبا و قدیمی مانند هم قطارانش، هم حیاطی دلباز با حوض و دار و درخت دارد و هم اتاق های دوست داشتنی. اتاق هایی که تعداد آنها 5 تا است؛ اما هر کدام حال و هوای خود را دارند. واحدهای یک تخته، دوتخته، چهارتخته و چهارتخته VIP؛ اتاق نشیمن، اینترنت و صبحانه رایگان ارائه می دهند.
• قیمت اقامت در اتاق های یک تخته هتل تقریبا 150 هزار تومان و اتاق های چهارتخته VIP در حدود 460 هزار تومان است.
• امتیاز کاربران: 4.6

علاوه بر درب باغ، پیشنهاد می‌شود اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان را نیز در لیست انتخابی خود قراردهید. معماری بی‌نظیر ایرانی و فضای آرام و زیبای آن قطعا شما را جذب خواهد کرد. 

هتل نگارستان؛ هتل غیرسنتی کاشان 

اگر چندان علاقه ای به اقامت در هتل های سنتی ندارید و قیمت هتل کاشان هم برایتان مهم است، هتل نگارستان انتخاب خوبی خواهد بود. این هتل اتاق های دوتخته ویژه یک نفر، دوتخته ویژه دونفر و سه تخته دارد که پنجره برخی از آنها رو به باغ فین است. نگارستان چهارستاره رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، میز بیلیارد و خشکشویی هم دارد. 
• قیمت یک شب اقامت در اتاق های یک نفره هتل در حدود 240 هزار تومان و اتاق های سه تخته تقریبا 440 هزار تومان است.
• امتیاز کاربران: 4.0

هتل خانه منوچهری؛ از قدیمی ترین هتل های کاشان

خانه منوچهری قدیمی ترین هتل این فهرست است که در حدود 400 سال قدمت دارد. تعداد واحدهای هتل کم اما متنوع است:
• اتاق های یک تخته ویژه،
• اتاق های دوتخته کوچکی که بالکن دارند،
• اتاق های دوتخته بزرگ،
• سوئیت های دوتخته ویژه،
• اتاق های سه تخته و
• سوئیت های چهارتخته بزرگ
امکانات رفاهی مانند یخچال، تهویه مطبوع، اینترنت، تاکسی سرویس، رستوران، فضای سبز، پارکینگ و حتی خشکشویی در هتل تعبیه شده است. همه اینها را کنار معماری دلنشین و سنتی اتاق ها و حیاط زیبای هتل بگذارید تا دریابید که چرا این هتل سه ستاره کاشانی، محبوب مهمانان است.
• امتیاز کاربران: 4.4

هتل سرای صباغیان کاشان

هتل صباغیان کاشان بنایی با قدمت بیش از 250 سال از زمان قاجار با معمار سنتی و اصیل خود یا 17 واحد اقامتی در سه طبقه به همراه یک حیاط مرکزی زیبا از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. از مهم‌ترین مزایای این هتل دسترسی عالی به مناطق مهم گردشگری شهر همچون باغ فین، مسجد جامع، تیمچه امین الدوله، خانه بروجردی‌ها و خانه طباطبایی است. از مهم‌ترین امکانات این هتل نیز می‌توان یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، اینترنت، کافی شاپ و مینی بار را نام برد.

راه های پیدا کردن هتل ارزان در کاشان چیست؟

برای رزرو هتل در کاشان از طریق سایت جااینجاس، بهتر است از فیلتر قیمت در سمت راست صفحه استفاده کنید. این کار اقامتگاه های متناسب با بودجه تان را برای شما به نمایش در خواهد آورد و دیگر نیازی به صرف وقت برای جستجو در میان اقامتگاه های متعدد و متنوع این شهر نیست. خوشبختانه تنوع هتل های کاشان که بیشتر آنها از بافت سنتی برخوردار هستند، به اندازه ای است که شما می توانید با صرف هزینه ای معقول، لذت اقامت در یکی از آنها را احساس کنید. 

از سوی دیگر پروسه رزرو کاملا آنلاین هتل در سایت، امکان برخورداری از تخفیف های خوب را به شما می دهد و در اولین قدم جهت یک سفر ارزان، به شما کمک می کند. فراموش نکنید که به طور معمول هتل های ارزان تر، مشتریان بیشتری دارند و اگر می خواهید در بهار یا تابستان عازم کاشان شوید، باید زود اقدام به رزرو هتل کنید.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد