امروز هتل ها دیگر فقط جایی برای اقامت های چند روزه و طولانی مدت نیستند. صنعت هتلداری برای جلب رضایت مشتریان خود حالا چاره ای جز این ندارد که هتل های ساعتی(hourly hotels) را به رسمیت بشناسد. هتل های ایران هم از این قاعده مستثنی نیستند. پیشتر در مطلب چگونه برای یک اقامت کوتاه چندساعته هتل رزرو کنیم، از این ایده جدید و برخی هتل های مجری این طرح با شما سخن گفتیم. حالا جااینجاس بر آن است تا چند هتل داخلی دیگر را که طرح اقامت ساعتی را به مهمان های خود ارائه می دهند، به شما معرفی کند.

هتل های ساعتی تهران کدام ها هستند؟

هتل پرشین پلازا

هتل پرشین پلازا که یکی از هتل های پنج ستاره و نوساز تهران است، به استقبال طرح اقامت ساعتی رفته است. این هتل 16 طبقه، 96 باب اتاق و سوئیت دارد که از این میان اتاق های یک تخته و دوتخته مشمول اقامت چند ساعته می شوند. شما می توانید این اتاق ها را برای 6 ساعت رزرو کنید؛ هر چند دیگر از خدماتی مانند صبحانه در آن خبری نیست. قیمت هتل را هم می توانید در صفحه آن در سایت مشاهده کنید.

هتل آزادی

گروه هتل های پارسیان در ارائه طرح اقامت ساعتی به مهمانان خود پیشگام بوده است. هتل پارسیان آزادی تهران با 475 باب اتاق و سوئیت خود یکی از محبوب ترین اعضای خانواده پارسیان است که اتاق های دوتخته خود را به مدت 12 ساعت و از هشت صبح تا 8 شب برای رزرو در اختیار مسافران می گذارد. در طرح ویژه هتل(Day Use)، اتاق ها از صبحانه برخوردار نبوده و خدمات خانه داری هم به صورت محدود در آنها عرضه می شود. 

هتل اوین

دیگر عضو خانواده هتل های پارسیان یعنی هتل پارسیان اوین نیز از بین 32 باب واحد اقامتی، برخی را به صورت ساعتی در اختیار مسافران قرار می دهد. این واحدها شامل اتاق های یک تخته و دوتخته هستند که شما می توانید آنها را از هشت صبح تا 8 شب و به مدت 12 ساعت رزرو کنید. البته این طرح هم مانند دیگر هتل این گروه از ارائه صبحانه مستثنی بوده و خدمات خانه داری هم به صورت محدود ارائه می شود.

هتل پارسیان کوثر

در هتل پارسیان کوثر که یکی از بهترین هتل های چهارستاره پایتخت است، 95 باب اتاق با ظرفیت های مختلف وجود دارد. از این میان، هتل اتاق های دوتخته را به مدت 12 ساعت و از هشت صبح تا هشت شب برای اقامت کوتاه چند ساعته در اختیار مهمان ها قرار می دهد. در این اقامت کوتاه خدماتی مانند صبحانه حذف شده و سایر خدمات هم به صورت محدود عرضه می شوند.

هتل پارسیان انقلاب

در هتل پارسیان انقلاب که یکی از بهترین هتل های تهران برای سفرهای کاری نیز هست، طرح اقامت ساعتی شامل اتاق های دوتخته معمولی و VIP می شود. به این صورت که اتاق ها تنها از ساعت 8 صبح تا 8 شب قابلیت رزرو دارند. اگر می خواهید تنها برای چند ساعت به رزرو هتل بپردازید، این هتل به دلیل موقعیت مکانی خوب گزینه مناسبی است. البته انتظار صبحانه و ارائه خدمات خانه داری به صورت کامل را نداشته باشید. 

هتل های ساعتی در دیگر شهرها کدامند؟

هتل پارسیان شهرکرد

اگر به دنبال جایی برای اقامت کوتاه مدت خود در شهرکرد هستید؛ باید بدانید که هتل پارسیان شهرکرد نیز به تبعیت از سایر هتل های گروه طرح رزرو ساعتی را پیاده کرده است. این هتل چهارستاره که در یکی از خوش آب و هواترین مناطق شهر واقع شده؛ امکان رزرو اتاق های یک تخته و دوتخته خود را برای 12 ساعت به مهمان ها می دهد. یعنی شما می توانید از 8 صبح تا 8 شب در این اتاق ها بمانید؛ البته بدون دسترسی به صبحانه و خدمات کامل. 

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 در بلوار احمدآباد یکی از محبوب ترین هتل های مشهد است. اگر در جستجوی رزرو هتل تنها برای چند ساعت هستید، این هتل پنج ستاره گزینه مناسبی برایتان است. از بین 126 واحد اقامتی هتل؛ شما این امکان را دارید که اتاق های یک تخته، دوتخته و سه تخته هتل را برای مدت 6 ساعت رزرو کنید. البته این امکان بین ساعت های 9 صبح تا 15 بعد از ظهر یا 12 ظهر تا 18 بعد از ظهر برای شما مهیا است.

هتل پارس کرمان

هتل پارس کرمان، پنج ستاره و یکی از بهترین هتل های شهر است که اتاق ها و سوئیت های متنوعی دارد. از بین این واحدهای متعدد؛ اتاق های دوتخته معمولی، اتاق های دوتخته رو به باغ و اتاق های دوتخته پارس به اضافه سوئیت های ارگ و پارس به صورت ساعتی برای مهمانان قابل رزرو هستند. شما می توانید این اتاق ها را برای 6 ساعت رزرو کنید، به شرط اینکه این کار را در بازه زمانی 8 صبح تا 6 عصر انجام دهید. لازم به ذکر است که در این بازه، صبحانه به شما ارائه نمی شود.

هتل پارس اهواز

عضو دیگر خانواده هتل های پارس یعنی هتل پارس اهواز نیز به مسافران امکان داده تا اتاق های هتل را برای چند ساعت رزرو کنند. در این هتل پنج ستاره که 134 باب اتاق و سوئیت دارد؛ اتاق های دوتخته ویژه یک نفر، اتاق های دوتخته و اتاق های سه تخته و نیز سوئیت های رویال یکخوابه قابلیت رزرو برای پنج ساعت را دارند. بنابراین اگر قصد رزرو هتل را دارید، بهتر است بدانید که تنها در بازه زمانی 8 صبح تا 18 عصر می توانید از این اقامت بهره مند شوید.

سئوالات متداول

رزرو هتل ساعتی از جااینجاس چگونه است؟

اگر می خواهید هر کدام از هتل های بالا یا هتل هایی را که پیشتر به شما معرفی کردیم، برای چند ساعت رزرو کنید؛ کافیست نام هتل، تاریخ ورود و خروج خود را وارد کنید. همانطور که دیدید هر هتل شرایط، بازه زمانی و ساعت ورود و خروج خود را دارد. بنابراین این شرایط را به دقت مطالعه کرده و سپس روی دکمه رزرو کلیک کنید. لازم به ذکر است که در برخی هتل ها مانند پارس شما باید ساعت دقیق ورود به هتل را در قسمت توضیحات ثبت رزرو وارد کنید.

آیا قیمت هتل ها در رزرو ساعتی متفاوت است؟

بله. قیمت هتل به صورت ساعتی با هزینه آن به صورت شبانه متفاوت است. برای مثال اگر شما بخواهید 6 ساعت را در یکی از اتاق های یک تخته پرشین پلازا سپری کنید، باید هزینه ای در حدود 270 هزار تومان پرداخت کنید. در حالی که هزینه یک شب اقامت در این نوع اتاق ها 445 هزار تومان است.

در رزرو ساعتی می توانم از دیگر خدمات هتل استفاده کنم؟

اینکه در اقامت کوتاه مدت خود می توانید از کدام خدمات هتل استفاده کنید، از هتلی به هتل دیگر متفاوت است. اما به طور معمول هتل ها در این طرح، خدمات محدودی را در اختیار مهمانان قرار می دهند. به طور مثال صبحانه مشمول خدمات نشده و استفاده از دیگر خدمات هم نیازمند پرداخت هزینه جداگانه است.

چطور هتل ارزان رزرو کنیم؟

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که قیمت نقش مهمی در انتخاب هتل خواهد داشت. اینکه در یک هتل لوکس مثل هتل اسپیناس پالاس تهران اقامت کنیم یا در یک هتل معمولی، در افزایش یا کاهش بودجه سفرمان نقش تعیین‌کننده ای دارد. اما سئوال این است که چطور می‌شود هتلی رزرو کرد که هم ارزان باشد و هم امکانات لازم را داشته باشد؟ اصلا چشم‌پوشی از خدمات به خاطر قیمت کار درستی است؟ پاسخ به این سئوال چندان هم سخت نیست. وقتی برای رزرو یک هتل به سایت مراجعه می‌کنید، ضمن اینکه می‌توانید جزئیات قیمت یک هتل را مشاهده کنید، امکانات و موقعیت هتل هم در دسترس شما است.

 بنابراین دیگر می‌دانید که قرار است چه نوع هتلی را به بهای کمتر رزرو کنید. علاوه بر این هر هتل اعم از اینکه لوکس باشد یا معمولی، مشمول تخفیف های خرید آنلاین خواهد شد و این یعنی شما قدم اول برای رزرو هتل ارزان را به راحتی برداشته اید. فراموش نکنید که جااینجاس همیشه برای اهالی سفر پیشنهادهای ویژه ای هم دارد که می‌توانید آنها را در ایمیل خود و با عضویت در خبرنامه دریافت کنید.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد