این روزها با بالارفتن هزینه‌های سفر به کشورهای خارجی، سفر به جزایر داخلی نظیر کیش می‌تواند جایگزین مناسب تری برای تجربه تفریحات مختلف باشد. جزیره‌ای با دیدنی‌های متعدد و تفریحات لاکچری در تمام فصول سال که از میان آنها می‌توان به جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، مراکز تفریحی، سواحل طلایی و مراکز خرید و هتل های لوکس و مدرن اشاره کرد. در ادامه این مطلب از مجله جااینجاس قصد داریم برخی از بهترین جاهای دیدنی و تفریحی کیش را به شما معرفی کنیم.

جاهای تفریح کیش ساحل جزیره کیش

درباره کیش

جزیره تفریحی کیش که به مروارید خلیج فارس معروف است؛ در شهرستان بندر لنگه و در استان هرمزگان قرار گرفته دارد و از زیباترین جزایر ایرانی خلیج فارس محسوب می‌شود. این جزیره با کشورهای امارات، قطر، بحرین و عربستان هم مرز است.

آب و هوای این جزیره در فصل‌های بهار، پاییز و زمستان معتدل است و به همین دلیل سالانه بیش از چند میلیون گردشگر داخلی و خارجی در این فصول از کیش دیدن می‌کنند. هتل های کیش نیز از نظر امکانات بسیار لوکس و مدرن هستند و رضایت مسافران را در برداشته‌اند. شما نیز می‌توانید با رزرو هتل از جااینجاس راهی یک سفر خاطره‌انگیز شوید.
جاذبه های گردشگری کیشبهترین جاهای دیدنی و تفریحی کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش

جاذبه‌های گردشگری، اماکن تفریحی و مراکز تجاری جزیره کیش از ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌آید که سالانه گردشگران زیادی را رهسپار این جزیره می‌کند. تفریحات ساحلی، مراکز خرید متعدد، آثار تاریخی و بافت شهری این منطقه باعث جذابیت این جزیره شده است. در ادامه این مطلب از وبلاگ جااینجاس همراه ما باشید تا قبل از سفر به کیش، با معروف ‌ترین جاهای دیدنی کیش در فصول مختلف آشنا شوید.

1. اسکله تفریحی کیش، از بهترین جاهای تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش از مهم‌ترین جاذبه‌های تفریحی در کیش است که در ساحل شرقی این جزیره واقع شده است. عرشه‌های این اسکله از جنس چوب بوده و تا میانه‌های آب ادامه دارد. می‌توانید بر روی اسکله قدم بزنید، عکاسی کنید و از تماشای آب‌های نیلگون خلیج فارس لذت ببرید.

همچنین تفریحات آبی متعددی را می‌توانید در این جا تجربه کنید. قایق‌هایی با کف‌های شیشه‌ای که با سوار شدن به آن می‌توانید ماهی‌ها و موجودات دریایی را از میان آب‌های زلال خلیج فارس تماشا کنید. سایر تفریحات آبی که در اسکله تفریحی کیش می‌توانید تجربه کنید عبارتند از:

  • جت اسکی
  • قایق سواری
  • غواصی
  • سه چرخه
  • آدرس اسکله تفریحی کیش: جزیره کیش، بلوار هرمزگان، ساحل شرقی جزیره

2. شهر زیرزمینی کاریز با قدمت 2500 ساله

این شهر در واقع یک قنات بزرگ است که مساحت آن حدود 10 هزار متر مربع است. این قنات 2500 سال تامین کننده آب مردم محلی بوده است و حالا تبدیل به شهر زیرزمینی شده است که با امکانات رفاهی مناسب، میزبان گردشگران جزیره کیش است. عمق شهر زمینی 16 متر و ارتفاع خود کاریز 8 متر است. این شهر زیر زمینی از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است و از چندین رستوران مدرن و سنتی، موزه و غرفه فروش صنایع دستی تشکیل شده است.

شهر زیرزمینی کاریزشهر زیرزمینی کاریز

  • آدرس شهر زیرزمینی کاریز: میدان المپیک کیش، بلوار میرمهنا

3.  درخت سبز، درخت 500 ساله در جزیره

درخت پیر سبز در قسمت شمالی جزیره قرار گرفته است. عمر طولانی درخت سبز آنرا تبدیل به یکی از جاذبه های دیدنی این جزیره تبدیل کرده است. بومیان بر این باورند که عمر این درخت سبز  حتی بیشتر از 600 سال است. درخت سبز کمی متفاوت از سایر درخت‌ها است. به گونه‌ای که شاخه‌های آن به سمت پایین حرکت می‌کنند و سپس درون خاک به ریشه درخت متصل می‌شوند. اما جالب‌تر این است که برخی افراد محلی معتقدند که این درخت مقدس است؛ از این رو نخ و پارچه‌هایی را به آن گره می‌زنند و آرزو می‌کنند.

درخت سبز کیشدرخت سبز

4. کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش یکی از جاذبه‌های اصلی این جزیره است که داستان جالبی دارد. در سال 1345 این کشتی یونانی در ساحل جزیره کیش به گل می‌نشیند و تلاش‌ها برای بیرون کشیدن آن بی‌فایده بوده است. گفته می‌شود کشور هلند برای بیرون کشیدن کشتی تلاش‌های زیادی کرد؛ اما موفق نشد و کشتی یونانی برای همیشه در ساحل کیش ماندگار شد. منظره کشتی و غروب آفتاب یکی از بهترین جاها برای عکاسی در کیش است.

کشتی یونانی عکس کشتی یونانی کیش

  • آدرس کشتی یونانی: جنوب غربی کیش، خیابان غروب کیش، میدان غروب، پارک ساحلی کشتی یونانی

5. قلعه جنی کیش

قلعه جنی کیش یکی از اسرار آمیزترین جاهای دیدنی کیش است که داستان‌های عجیبی درباره آن بیان شده است. گفته می‌شود این بنا در گذشته پاسگاه بوده و سربازان زیادی در حال خدمت در آن بودند. اما در دهه چهل داستان‌های زیادی از حضور جن و اتفاقات عجیب وغریب در این قلعه روایت شد. تا جایی که پس از مرگ چند سرباز، دیگر کسی حاضر به خدمت در این قلعه نبود. این قلعه نیز در نزدیکی کشتی یونانی واقع شده و جاهای تاریخی کیش محسوب می‌شود.

  • آدرس قلعه جنی کیش: جزیره کیش، جاده جهان، نرسیده به کشتی یونانی

6. پایاب کیش، بهترین جاهای تاریخی کیش

پایاب از دو کلمه پای و آب تشکیل شده است و به مکانی گفته می‌شود که در کنار چاه و قنات قرار گرفته و بوسیله چند پله می‌توان از سطح زمین به آنها دسترسی پیدا کرد. پایاب کیش قدمتی 2000 ساله دارد و پس از بازسازی به یکی از جاذبه‌ های گردشگری کیش تبدیل شده است. در این مجموعه رستوران و چایخانه نیز برای رفاه گردشگران ساخته شده است که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

پایاب کیش پایاب کیش

  • آدرس پایاب کیش: جزیره کیش، میدان المپیک، بلوار المپیک، نزدیک مجموعه درخت سبز

7. موزه خلیج فارس کیش

موزه خلیج فارس یکی از جاهای دیدنی در کیش است که با معماری متفاوتی ساخته شده است. بسیاری از همایش‌ها و نمایشگاه‌های آثار هنری در این مجموعه برگزار می‌شوند. در یکی از طبقات این مجموعه هنری، موزه خلیج فارس را مشاهده می‌کنید که 5 گالری مختلف در آن وجود دارد. این موزه در روبروی کشتی یونانی قرار گرفته و هزینه ورودی آن نیز رایگان است.

  • آدرس موزه خلیج فارس: جزیره کیش، جاده جهان، روبروی کشتی یونانی، مجموعه هنری و موزه خلیج فارس

هیچ هواپیمایی حق پرواز در محدوده پارک آبی کیش را ندارد.

8. پارک آبی کیش، از بهترین جاهای تفریحی کیش

پارک آبی کیش یکی از بهترین جاهای تفریحی در کیش است که امکان استفاده از آن هم برای خانوم‌ها و هم آقایان وجود دارد. این پارک آبی روباز با تم پارک اوشن کیش در سال 1395 با همکاری یک شرکت کانادایی در کیش ساخته شد و حالا به عنوان یک از بهترین پارک های آبی ایران و خاورمیانه شناخته می‌شود.

شما می‌توانید با اقامت در یکی از هتل های نزدیک مراکز تفریحی کیش با خیال راحت به این پارک آبی روباز بروید و از امکانات هیجان‌انگیز آن استفاده کنید؛ زیرا هیچ هواپیمایی حق پرواز در این محدوده را ندارد و ساخت و ساز ساختمان‌های بلند در اطراف این ساختمان نیز ممنوع است.

پارک ابی کیش پارک ابی کیش

  • آدرس پارک آبی کیش: جزیره کیش، میدان ابوموسی، جاده جهان، اوشن پارک
  • روزهای فعالیت: هر روز هفته به جز یکشنبه‌ها

9. پارک دلفین کیش

یکی دیگر از معروف ترین جاذبه های تفریحی کیش؛ پارک دلفین کیش است که حتما نام آن را بسیار شنیده‌اید. اولین سرمیه گذار این پارک، حسین ثابت صاحب هتل داریوش کیش است. پس از آن در سال 1393، آقای عبدالرضا موسوی، مالک شرکت هواپیمایی زاگرس این مجموعه را خریداری کرد و در حال حاضر مسئولیت پارک به عهده او است. پارک دلفین از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است که برخی بخشهای آن شامل موارد زیر است:

  • باغ پرندگان
  • باغ پروانه
  • باغ کاکتوس‌ها
  • استخر آب شور دلفین‌ها
  • باغ کاکتوس‌ها
  • آمفی تئاتر

در قسمت استخر آب شور دلفین‌ها می‌توانید از گربه‌های دریایی، شیرها و گرازهای دریایی، دلفین‌ها و پنگوئن‌های آموزش دیده دیدن کنید. دلفیناریوم کیش برای همه سنین توصیه می‌شود و بسیار سرگرم کننده است.

 پارک دلفین کیش

  • آدرس پارک دلفین کیش: جنوب شرقی جزیره کیش، پارک دلفین ها

10. آکواریوم کیش

آکواریوم کیش یکی از جذاب ترین دیدنی های کیش برای علاقمندان به کشف دنیای زیر آب است. همچنین شما می‌توانید در این مجموعه انواع حیوانات تاکسیدرمی شده نظیر مار، تمساح و... را نیز مشاهده کنید. 

    آکواریوم کیش از دو بخش تشکیل شده است:

    • بخش بزرگ: بخش بزرگتر آکواروم حدود 50 هزار لیتر آب دارد و شامل ماهی‌های بزرگ از جمله کوسه‌ها است.
    • بخش کوچک: بخش کوچکتر آکواریوم حدود 20 هزار لیتر آب دارد و انواع ماهی‌های کوچک و رنگی در آن نگهداری می‌شود.
    • آدرس آکواریوم کیش: جزیره کیش، بلوار مرجان، مجاور پارک دلفین‌ها

    11. سواحل کیش، بهترین سواحل کیش برای غواصی و تفریحات آبی

    از جمله ارزان ترین تفریحات کیش که در همه شهرهایی که دریا دارند مشترک است؛ لذت قدم زدن در سواحل و لذت بردن از آرامش دریا است. سواحل کیش نیز از امکانات تفریحی و رفاهی خوبی برخوردارند. بنابراین می‌توانید به همراه فرزندان خود برای تفریح و سرگرمی و تماشای دریای نیلگون خلیج فارس خودتان را به یکی از سواحل کیش برسانید و با اقامت در یکی از هتل های ساحلی کیش، از تفریحات ساحلی لذت ببرید. اگر بخواهیم برخی از بهترین سواحل کیش در شب و یا بهترین سواحل کیش برای غواصی را معرفی کنیم؛ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ساحل میرمهنا (مناسب غواصی)
    • پارک ساحلی سیمرغ (مناسب غواصی)
    • ساحل مرد ماهیگیر (مناسب غواصی)
    • ساحل درختان نارگیل کیش
    • ساحل مرجان
    • اسکله تفریحی
    • ساحل کشتی یونانی

    سواحل کیشسواحل نیلگون خلیج فارس، جزیره کیش

    12.بولینگ مریم کیش، بزرگ ترین بولینگ ایران

    سالن بولینگ مریم کیش، بزرگ ترین و مجهزترین سالن بولینگ ایران است که با ۱۶ خط بازی، پذیرای علاقمندان به این ورزش مهیج است. 10 میز بیلیارد، 5 میز اسنوکر و 1 میز پیرامید از دیگر تجهیزات این سالن هستند. سیستم نورپردازی مدرن Black Light، فضایی خاص و هیجان انگیزی را برای بازی در هر ساعتی از شبانه روز ایجاد کرده است. با اقامت در یکی از هتل‌ های نزدیک مراکز تفریحی کیش می‌توانید دسترسی اسانی به مراکز تفریحی هیجان انگیز کیش داشته باشید.

    اما بولینگ مریم کیش فراتر از یک سالن بولینگ است. این مجموعه تفریحی با در نظر گرفتن سلایق مختلف، طیف گسترده‌ای از امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه به برخی از آنها اشاره کرده‌ایم:

    • سالن بیلیارد
    • سرزمین بازی
    • بدنسازی
    • سونا و جکوزی
    • رستوران و کافی شاپ

    بولینگ مریمبولینگ مریم کیش

    ویژگی های منحصر به فرد بولینگ مریم کیش

    دسترسی آسان: این مجموعه در بخش شرقی جزیره، خیابان سنایی و بلوار دریا قرار دارد و دسترسی به آن از طریق تاکسی، ون، دوچرخه یا وسیله شخصی به راحتی امکان‌پذیر است.

    • فضای زیبا: چشم انداز خیره کننده سالن بولینگ به دریای خلیج فارس، فضای دلنشینی را برای تجربه بازی در دسترس قرار داده است.
    • قیمت مناسب: با توجه به تنوع امکانات و کیفیت خدمات سالن بولینگ، قیمت‌های بولینگ مریم کیش، مقرون به‌ صرفه و مناسب است.
    • آدرس بولینگ مریم کیش: کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا، بولینگ مریم

    13.شهربازی هایلند کیش

    در میان جاذبه‌های دیدنی جزیره کیش، شهربازی هایلند کیش از بهترین جاذبه های تفریحی در کیش است که ساعت‌ها می‌توانید در آن وقت بگذرانید. این مجموعه وسیع و مجهز، با دارا بودن مدرن‌ترین بازی‌های مهیج و سرگرمی‌های خانوادگی، برای تفریحات خانوادگی در کنار کودکان بسیار مناسب است.

    اگر به دنبال بازی های هیجان‌انگیز مانند سرسره‌های سرسام‌آور هستید و یا به بازی‌های آرام و سرگرم کننده علاقمندید؛ حتما به این شهربازی سر بزنید. هایلند به دو بخش فضای باز و سرپوشیده تقسیم می‌شود تا درهر فصلی، پذیرای گردشگران باشد. بخشی از بازی های مهیج این شهربازی شامل موارد زیر است:

    • سافاری وحشت
    •  اتاق فرار
    • سینما هفت بعدی
    •  بازی مرکب
    • گیم واقعیت مجازی
    • سرسره آبی
    • سقوط آزاد
    • رودخانه خروشان

    شهربازی هایلندشهربازی هایلند کیش

    •  آدرس شهربازی هایلند کیش: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، پارک شهر، ورودی کارتینگ

    14.باغ پرندگان کیش

    علاوه بر سواحل زیبایی که در کیش وجود دارد؛ جاذبه های دیدنی دیگری نظیر باغ پرندگان کیش نیز در نوع خود بسیار جذاب هستند. بیش از 57  گونه‌ متنوع پرنده از سراسر جهان در باغ پرندگان کیش دور هم جمع شده‌اند. طوطی، کاسکو، فلامینگو، عقاب، شاهین و لک لک، بخشی از پرندگان این مجموعه هستند.

    در گوشه‌ای دیگر از این باغ نیز می‌توانید پنگوئن‌های دوست داشتنی، تمساح‌های گاندو، میمون‌های بازیگوش، خرگوش و آهوها را ببینید. باغ پرندگان کیش از جذاب ترین دیدنی های کیش محسوب می‌شود.

    باغ پرندگان کیشباغ پرندگان کیش

    • آدرس باغ پرندگان کیش: جزیره کیش، جنوب شرقی کیش، بلوار مرجان، پارک دلفین

    15.شهر حریره کیش

    در گوشه‌ای از جزیره زیبای کیش، میان امواج نیلگون خلیج فارس، شهری باستانی با داستانی کهن و رازآلود واقع شده است. این شهر، حریره کیش نام دارد و قدمتی  ۸۰۰ ساله دارد.

    شهر حریره در گذشته نقش مهمی در تجارت بین کشورهای چین، آفریقای شمالی و اروپا داشته است و از بهترین قدیمی ترین جاهای دیدنی کیش شناخته می‌شود.

    شهر حریره کیش

          شهر حریره کیش

            • آدرس شهر حریره کیش: جزیره کیش، میدان المپیک، میدان حریره، شهر باستانی حریره

            16.روستای باغو

            در گوشه‌ای از این جزیره زیبا، روستایی تاریخی به نام "باغو" قرار گرفته است. با قدم زدن در کوچه های باریک و خاکی این روستا، روح شما سالها به عقب بازمی‌گردد. خانه‌های قدیمی با دیوارهای گلی و سقف‌های چوبی، معماری سنتی این منطقه را به خوبی نشان می‌دهند. این خانه‌ها با بادگیرهای بلند و پنجره‌های مشبک، نشانگر سبک خانه‌های قدیمی این جزیره است.

            در این روستا، جاذبه های گردشگری دیگری نیز وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

            • کارگاه های صنایع دستی: در این کارگاه‌ها، زنان هنرمند روستا به خلق آثار زیبایی از صنایع دستی مانند سوزن دوزی، حصیربافی و سفالگری مشغول هستند. می‌توانید از این کارگاه‌ها دیدن کنید و سوغاتی های منحصر به فردی را برای خود یا عزیزانتان تهیه کنید.
            • قبرستان تاریخی: در نزدیکی روستا، قبرستانی قدیمی با سنگ قبرهای خاص و تاریخی وجود دارد که نشان دهنده قدمت و فرهنگ جزیره کیش است.
            • درختان کهنسال: در قلب روستا، درختانی کهنسال با شاخ و برگ‌های در هم تنیده به چشم می‌خورند که سایه‌ای دلنشین برای استراحت دارند و بهترین مکان برای عکاسی در این روستا است.

            روستای باغو

              روستای قدیمی باغو

              • آدرس روستای باغو: جزیره کیش، میدان غروب کیش، جاده باغو

              17.جزیره هندورابی

              جزیره هندورابی با وسعتی حدود 23 کیلومتر مربع، در فاصله 28 کیلومتری جنوب غربی جزیره کیش و 133 کیلومتری بندر لنگه قرار دارد. این جزیره‌ زیبا، سرزمینی هموار است که دارای سواحل مرجانی و ماسه‌ای بکر و مناظر خیره کننده است. در این جزیره علاوه بر طبیعت گردی، می‌توانید انواع تفریحات آبی را نیز تجربه کنید. از جمله فعالیت‌هایی که می‌توانید در این جزیره تجربه کنید می‌توان به موار زیر اشاره کرد:

              • شنا
              • قایق سواری
              • جت اسکی
              • اسنورکلینگ
              • غواصی
              • تور سافاری با خودروهای آفرود

              جزیره هندورابیجزیره هندورابی کیش

              • آدرس جزیره هندورابی: شمال غرب جزیره کیش

              18.خانه مردم شناسی بومیان کیش

              خانه مردم شناسی بومیان کیش یکی از گنجینه‌هایی است که به شما فرصتی می‌دهد تا با فرهنگ، آداب و رسوم و شیوه زندگی مردم بومی این جزیره در سال‌های دور آشنا شوید.

              این خانه تاریخی با قدمتی ۲۰۰ ساله، در محله قدیمی سفین قدیم واقع شده است. معماری سنتی و بادگیرهای بلند، از ویژگی های معماری این منطقه محسوب می‌شود. قدم زدن در حیاط‌های اندرونی و بیرونی، با آن حوض‌های فیروزه‌ای و درختان سرسبز، حس و حال قدیمی را در شما زنده می‌کنند.

              خانه مردم شناسی بومیان کیش
              خانه مردم شناسی بومیان کیش

              خانه مردم‌شناسی بومیان کیش ۱۵ اتاق دارد که هر کدام کاربردی خاص داشته‌اند؛ برخی از این اتاق‌ها عبارتند از:

              • اتاق مکتب‌خانه
              • اتاق زمستانی
              • اتاق حجله
              • اتاق تابستانی
              • انبار خرما
              • آدرس خانه مردم‌شناسی بومیان کیش: سفین قدیم

              19.گذر هنرمندان کیش

              در گذر هنرمندان، بیش از ۵۰ مجسمه از شاعران و نویسندگان تا موسیقی‌دانان و بازیگران، به چشم می‌خورد. هر کدام از این مجسمه‌ها، گویی داستان زندگی و آثار هنرمندان را روایت می‌کنند.

              در این گذر تندیس‌های هنرمندان مشهوری همچون استاد شهریار، سیمین بهبهانی، جلال آل احمد، پروین اعتصامی، استاد انتظامی و ده‌ها چهره‌ ماندگار دیگر از هنرمندان حوزه شعر، موسیقی، سینما، ادبیات و سایر عرصه‌های هنری وجود دارد. بازدید از آنها برای علاقمندان خالی از لطف نیست.

              گذر هنرمندان کیشگذرهنرمندان کیش

              بهترین زمان بازدید از گذر هنرمندان کیش

              شب های کیش با نورپردازی‌های زیبایی که در این مکان وجود دارد؛ بهترین زمان برای بازدید از آن را فراهم کرده است. این فضا یکی از زیباترین مکان های دیدنی کیش برای عکاسی است.

              • آدرس گذر هنرمندان: بلوار دریا

              20.بازارها و مراکز خرید کیش

              کیش، علاوه بر سواحل زیبا و تفریحات هیجان انگیز و لاکچری، مراکز خرید لوکس و متنوعی نیز دارد. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید و دلتان می‌خواهد خریدی به یاد ماندنی را تجربه کنید؛ در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین مراکز خرید کیش آشنا شوید.

              بازارها و مراکز خرید کیشمرکز خرید دامون کیش

              • مرکز خرید دامون: دنیایی از برندهای معتبر جهانی، از شانل و دیور تا لویی ویتون و کارتیه، در انتظار شماست.
              • مرکز تجاری و اداری سارینا 1: گشت‌وگذاری در میان بوتیک‌های شیک و فروشگاه‌های تخصصی، تجربه‌ای لذت‌بخش برای طرفداران مد و فشن است.
              • مرکز خرید مریم: برای خرید جواهرات و مروارید با اصالت و کیفیت بی‌نظیر، این مرکز انتخابی ایده‌آل است.
              • مجتمع تجاری و سیاحتی مرجان: ترکیبی از فروشگاه‌های متنوع، رستوران‌های باکیفیت و تفریحات خانوادگی، لحظات خوشی را برای شما رقم می‌زند.
              • بازار مروارید: این بازار سنتی با فضایی دلنشین و اجناس متنوع، سوغات‌های ماندگاری برای عزیزان شما به ارمغان می‌آورد.
              • مراکز خرید پردیس 1 و 2: مجموعه‌ای از فروشگاه‌های برندهای داخلی و خارجی، رستوران‌ها و فودکورت‌ها، مناسب برای یک گردش خانوادگی شاد.
              • بازار زیتون: گزینه‌ای مناسب برای خرید اجناس باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه، از پوشاک و لوازم آرایشی تا خوراکی‌های لذیذ.
              • بازار ونوس: دنیایی از پوشاک زنانه و مردانه با قیمت‌های مناسب، برای شیک‌پوشانی که به دنبال تنوع هستند.
              • بازار پانیذ: این بازار با فروشگاه‌های متنوع و فضایی مدرن، خریدی اقتصادی و لذت‌بخش را برای شما رقم می‌زند.

              جمع بندی

              در این مطلب سعی کردیم برخی از بهترین جاهای دیدنی و تفریحات کیش را به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید با رزرو یکی از هتل‌ها یا اقامتگاه های کیش به این جزیره سفر کنید، می‌توانید هتل ترنج کیش را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید به سایت جااینحاس مراجعه نمایید و با رزرو آنلاین هتل های 5 ستاره کیش از جااینجاس از پشتیبانی 24 ساعته تیم جااینجاس نیز بهره‌مند شوید.

              سوالات متداول درباره جاهای دیدنی کیش

              مرکز خرید دامون، مرکز تجاری سارینا۱، مرکز خرید مریم، مرکز تجاری مرجان، بازار مروارید، مرکز خرید پردیس و بازار زیتون برخی از بهترین مراکز خرید کیش هستند.
              اسکله تفریحی کیش، مجموعه درخت سبز، ساحل مرجان، ساحل مرد ماهیگیر، دلفیناریوم کیش
               ساحل کلبه هور و ساحل مرجان، تفریحات ساحلی کیش، پارک آبی اوشن کیش، بازدید از شهر زیرزمینی کاریز

              قلعه جنی کیش، پایاب کیش، شهر باستانی حریره و خانه اعیانی، خانه مردم شناسی کیش

              سافاری کیش در زمستان، نخلستان باغ بهشت، آکواریوم کیش، دلفیناریوم کیش

              اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

              شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد