در این مقاله با موارد زیر آشنا می‌شوید

در جزیره کیش می توانید یکی از بهترین تفریحات ایران را  تجربه کنید. تفریحات کیش شامل تفریحات آبی و غیرآبی زیادی می شود که مناسب گروه های سنی مختلف است. شهر کیش با آب و هوایی گرم یکی از ۲۱ جزایر ایرانی است که در منطقه خلیج فارس و ۱۸ کیلومتری بندر گرزه قرار دارد. این جزیره در سال ۱۳۶۱ به عنوان نخستین منطقه آزاد اقتصادی کشور شناخته شده است. بهترین زمان سفر به این شهر زیبا فصل زمستان است و این جزيره خشکی کوچکی است که در میان آب‌های گرم خلیج فارس واقع شده و امروزه گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است. برای آشنایی با تفریحات کیش همراه وبلاگ جااینجاس باشید.

معرفی تفریحات مهیج جزیره کیش

تفریحات کیش شامل طیف وسیعی از تفریحات آبی و غیرآبی مهیج و جذاب می‌شوند که بسیاری از آن‌ها را نمی‌توانید در هیچ کجای ایران تجربه کنید. در این مطلب برای شما به معرفی بهترین و مهیج‎ترین تفریحات داخل شهر کیش پرداخته‌ام کافی است  برای آشنایی با جاهای دیدنی و تفریحی جزیره کیش مجله جااینجاس را دنبال کنید و با رزرو هتل از این سایت سفر خوشی را تجربه کنید.

تفریحات مهیج جزیره کیش

بهترین تفریحات آبی کیش چیست؟

پس از استراحت در هتل های کیش قیمت مناسب نوبت به تجربه تفریحات مهیج آبی کیش می‌رسد. تفریحات دریایی کیش عبارتند از:

پاراسل کیش

پاراسل، تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز بر آسمان زیبای خلیج فارس است. مهمترین امتیاز این تفریح را می‌توان به مجاز بودن برای استفاده هر دو بخش بانوان و آقایان نسبت داد. بیشترین وزن مجاز برای استفاده از این تفریح دو یا سه نفره در وزن ۲۰۰ کیلوگرم است.

پاراسل کیش

پاراسل نوعی تفریح آبی است که توسط یک چتر با طنابی به طول 150 متر به قایق موتوری وصل می‌شود. زمانی که قایق با سرعت روی آب حرکت می‌کند کم کم به پرواز در آسمان در می‌آید. زمان استفاده از این تفریح هیجان‌انگیز 7-6 دقیقه است و تا ارتفاع 300-150 متر بالا می‌رود. شما می‌توانید برای انجام این تفریح به سواحل زیر مراجعه کنید.

  1. ساحل مرجان
  2. ساحل سیمرغ
  3. ساحل اسکله تفریحی
  4. ساحل دامون

شاتل کیش

از تفریحات لذت‌بخش می‌توان به شاتل اشاره کرد، به این صورت است که شما روی تیوب سوار می‌شوید و قایق تندرویی روی سطح آب شما را می‌کشد. شاتل سواری به صورت تک نفره قابل استفاده نیست و برای انجام این ورزش باید دو نفر باشید. انجام این ورزش برای افراد بالای 6 سال تنها با رضایت والدین انجام می‌پذیرد. مدت زمان استفاده از این تفریح آبی 15 دقیقه است.

شاتل کیش

فلای فیش کیش

فلای فیش که به شاتل سواری شباهت بسیاری داشته جزو دیگر تفریحات هیجان‌انگیز و تفریحات جدید کیش قرار گرفته است. طراحی تیوپ فلای فیش باعث ایجاد فراز و فرودهای بسیار برسطح شده است. فلای فیش قابل استفاده برای هر دو گروه بانوان و آقایان در مدت زمان 15  تا 20 دقیقه است.

غواصی در کیش

بهترین و مهمترین تفریح کیش به غواصی اختصاص دارد. ساحل سیمرغ، ساحل مرجان، ساحل دامون و ساحل اسکله از جمله ساحل‌های شهر کیش بوده که دارای کلوپ‌های غواصی هستند. این کلوپ‎ها امکاناتی همچون لباس و تجهیزات غواصی به مشتریان ارائه می‌دهند.

غواصی در کیش

اسکوتر زیردریایی کیش

به نوعی از غواصی در عمق آب‌های 10 متری در زیر آب اسکوتر گفته می‌شود. با استفاده از اسکوتر زیردریایی می‌توانید به اعماق رنگارنگ خلیج فارس سفر کنید. استفاده از این تفریح در شهر کیش به صورت تک نفره امکان‌پذیر است.

بنانا کیش

بنانا در لیست دیگر تفریحات آبی شهر کیش قرار می‌گیرد. نحوه استفاده از این تفریح بدین گونه است که ابتدا گردشگران بر تیوب‌هایی سوار شده و در مرحله بعدی با قایق‌های تندرو و سریع بر روی آب دریا حرکت می‌کنند. ظرفیت استفاده از بنانا حداکثر هشت نفر است.

بنانا کیش

فلای بورد کیش

تفریحی دیگر در شهر کیش که گردشگران را در هوا نگه می‌دارد، به فلای بور اختصاص دارد. فلای بورد، در حدود بیست دقیقه انجام می‌شود و پنج دقیقه اول این تفریح به آموزش آن تعلق دارد.

پدل بورد کیش

پدل بورد را با استفاده از پاروهای مخصوص، بر روی آب می‌توان انجام داد. از مهمترین نکات مورد توجه در پدل بورد می‌توان به نوع پوشش بانوان و قابلیت استفاده برای افراد بالای 12 سال اشاره شده کرد.

 

جت ‌اسکی کیش

 جت اسکی بی‌شک بهترین ورزش مهیج و سرعتی بر روی آب‌های جزیره کیش است. از مهمترین امتیازات این ورزش می‌توان به امکان استفاده از تجهیزات ایمنی برای افراد مبتدی و آموزش توسط مربیان حرفه‌ اشاره نمود.

جت ‌اسکی کیش

اسکی روی آب کیش

اسکی بر آب ورزش و تفریحی و هیجان‌انگیز در جزیره کیش که علاوه بر دریای خلیج فارس در دریای خزر هم انجام می‌شود. اسکی به دو شکل و با استفاده از قایق موتوری یا کابل برقی انجام می‌شود. اسکی بر آب با در نظر گرفتن وزن و سن افراد دارای سرعت متغیر بین ۳۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت است.

کایت بوردینگ کیش

تجربه همزمان پاراگلایدر و اسکی روی آب ورزش جذاب دیگری در جزیره کیش است. کایت بوردینگ، تجربه سوار شدن بر بورد اسکی را به شما می‌دهد و ناگهان در هوا مدت کوتاهی معلق خواهید شد.

 ساحل  اختصاصی مارینا بهترین مرکز آموزش برای کایت بوردینگ شناخته شده است.

پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن واقع در جزیره کیش عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی سرباز کشور و تنها پارک آبی روباز مخصوص بانوان را به خود اختصاص داده است. مهمترین ویژگی‌های این پارک شامل موارد زیر است:

  • قابلیت موج‌سواری
  • سیستم گرمایشی برای استفاده در هوای سرد
  • فروشگاه تهیه محصولات
  • انواع تفریحات و امکانات ویژه داخل پارک عبارتند از:
  • پیچالوپ
  • دینگل
  • رالی راید ماساژ و اسپا

پارک آبی اوشن تنها پارک آبی روباز ویژه خانم‌ها در کشور است.

پارک آبی اوشن کیش

ماهیگیری

ماهیگیری در سواحل شهر کیش عنوان یکی از بی‌نظیرترین تفریحات این منطقه را به خود اختصاص داده است. شما با سوار شدن بر قایق‌های تندرو می‌توانید شانس بیشتری برای صید ماهی‌های خوشمزه بدست آورید. همچنین کلوپ‌های ماهیگیری برای افراد حرفه‌ای در این منطقه وجود دارند. باید به این نکته توجه نمایید که بهترین زمان ماهیگیری در ساعات اولیه صبح است.

شنا در کیش

شنا در آب‌های خلیج‌فارس از دیگر تفریحات جزیره کیش بوده که بسیار لذت‌بخش است. در ساحل این شهر دو پلاژ مناسب و زیبا برای شنای افراد آماده شده است.

اسنورکلینگ کیش

یک نوع دیگر از غواصی‎های جزیره کیش اسنورکلینگ نام دارد که یکی از جذاب ترین تفریحات کیش محسوب می‌شود. این غواصی در آب‌های کم عمق و با مدت زمان حدود یک ساعت صورت می‌گیرد. برای استفاده از این نوع غواصی باید از عینک مخصوص و تجهیزات مناسبی استفاده نمایید. تماشای حلزون‌ها، ماهی‌های کوچک، صدف‌های دریایی و … از جمله هیجانات استفاده از این تفریح محسوب می‌شود.

قایق های تندرو کیش

در جزیره کیش می‌توان با استفاده از تفریحات متنوع از دو وجه آرامش‌بخش و هیجانی دریا لذت برد. وجود قایق‌های تندرو در این جزیره به گردشگران امکان تجربه هیجان‌انگیز از آب‌های دریا را می‌دهد. ناگفته نماند این تفریح به ظاهر ساده از قیمت بالایی برخوردار است. وجود راهنما در مسیر درون قایق‌ها باعث اطمینان خاطر شما می‌شود.


قایق های تندرو جزو تفریحات آبی قابل دسترس در تمام ساحل‌های کیش است.

قایق های تندرو کیش

کایاک‌ سواری در کیش

امروزه کایاک‌سواری تفریحی محبوب میان گردشگران جزیره کیش شده است. در ساحل مرجان یا دامون این شهر امکان استفاده از این تفریح فراهم شده است. از جمله مهمترین امتیازات کایاک سواری قابلیت استفاده آن در مدتی طولانی نزدیک به 60 دقیقه است.

سی باب کیش

سی‌باب تفریحی مدرن در شهر کیش که شباهت بسیاری به جت اسکی و اسکوتر دریایی دارد. تفاوت موجود در این نوع تفریح با دو تفریح نام برده شده در مدت زمان استفاده از آن است.

بادی مارینا کیش

بادی مارینا پارکی که از تیوپ‎های محکم بادی ساخته شده و بر آب شناور است. نام این پارک جزو خاص‌ترین تفریحات شهر کیش دیده می‌شود. در حال حاضر درون این پارک تنها مجوز استفاده برای آقایان وجود دارد.

بادی مارینا کیش

معرفی تفریحات غیر آبی کیش

تفریحات غیر آبی کیش طیف وسیعی دارند که در ردیف تفریحات هیجان‌انگیز برای کودکان و بزرگسالان قرار گرفته است شما با رزرو هتل‌های نزدیک مراکز تفریحی کیش می‌توانید از تمام تفریحات این جزیره استفاده کنید. این تفریحات مهیج شامل موارد زیر است:

بانجی جامپینگ کیش

از دیگ تفریحات مشهور کیش متعلق به بانجی جامپینگ است. دو ارتفاع ۶۰ و ۴۰ متری در این مکان برای گردشگران و علاقه‌مندان بانجی جامپینگ تدارک دیده شده است. از نکات مهمی که مسئولان این تفریح قبل از استفاده افراد از آن باید درنظر بگیرند توجه به سلامتی گردشگران است.

بانجی جامپینگ کیش

قلعه وحشت کیش

 قلعه وحشت با وجود مسیری ۱۰۰ متری و تاریک یکی از مکان‌های تفریحی و سرگرم کننده کیش به شمار می‌آید. در این مسیر یک راهنما همراه چراغ قوه شما را همراهی می‌کند. در طول مسیر عکسای نامحسوسی از شما گرفته می‌شود که اگر دوست داشتید می‌توانید در پایان مسیر عکسای جالب خود را خریداری کنید. قلعه وحشت در سانس متوسط و سانس فول اکشن وجود دارد.

آدرس و تلفن قلعه وحشت کیش

آدرس استان هرمزگان، جزیره کیش، ضلع جنوبی هتل ارم (نمایش روی نقشه)
تلفن 09347688498

شهربازی هایلند کیش

یکی از بهترین مجموعه‌های گردشگری و خانوادگی شهر کیش شهربازی هایلند است که دراین مکان تفریحات بسیاری دیده می‌شود. علاوه بر بازی‌های مهیج مانند اتاق لیزر، کارتینگ، ترامپولین، تالار ارواح، سورتمه، سفینه، شبیه‌ساز هواپیما و ... وجود رستوران و کافه‌ای زیبای در این مجموعه تفریحی باعث جذب گردشگران بیشتری شده است.

شهربازی هایلند کیش

آدرس و تلفن شهربازی هایلند کیش

آدرس استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان امیر کبیر، پارک شهر، ورودی کارتینگ (نمایش روی نقشه)
تلفن 09133039395

جایروکوپتر کیش

 پروازی ساده و دو نفره در جزیره کیش که امروزه به جایروکوپتر معروف شده از انواع دیگر تفریحات پر طرفدار این شهر است. جایروکوپتر یا هلیکوپتر تفریحی تلفیقی از هلیکوپتر و هواپیما است که انجام این تفریح همزمان فقط برای دو نفر امکان‌پذیر است و شامل خلبان و مسافر می‌شود. مدت استفاده از این تفریح 12 دقیقه است.

ماساژ، اسپا و حمام ترکی کیش

پس از یک روز طولانی و گشت و گذار درون جزیره کیش مسلما ماساژ و حمام ترکی می‌تواند خستگی را از تن شما دربیاورد. مراکز ماساژ در برخی از هتل های کیش مانند ویدا، کورش، پارمیدا، مرکز ماساژ لیان رز و کلوپ بانوان شایگان وجود دارد. در این مراکز می‌توانید از خدماتی مانند موارد زیر بهره‌مند شوید.

  1. ماساژ سوئدی رویال
  2. ماساژ سنگ داغ
  3. ماساژ ریلکسی
  4. ماساژ بک سوئدی
  5. ماساژ فوت (کف پا)
  6. ماساژ و پاکسازی صورت
  7. ماساژ اسپرت ورزشی
  8. ماساژ لاغری

ماساژ، اسپا و حمام ترکی کیش

پارک دلفین کیش

پارک زیبای دلفین با داشتن طبیعت سرسبز و حیوانات پستانداران دریایی مانند پنگوئن، گراز دریایی، شیر دریایی، دلفین، گربه دریایی، شیر دریایی و … مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته و یکی از  بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران است. این پارک در فهرست مهمترین تفریحات و جاهای دیدنی شهر کیش قرار دارد.

پارک دلفین کیش

آدرس و تلفن پارک دلفین کیش

آدرس استان هرمزگان، جزیره کیش، خیابان جهان، جنب پارک نیلوفر، مجموعه پارک دلفین کیش (نمایش روی نقشه)
تلفن 07644445237

شهربازی فان کلاب کیش

شهربازی فان کلاب کیش یکی از تفریحات و سرگرمی‌ها این شهر است که همه‌ی گروه‌های سنی را شامل می‌شود این شهربازی در بازار کوروش برند سنتر واقع شده است. امکانات و تفریحات این شهربازی شامل موارد زیر است:

  • شبیه‌ساز جت اسکی
  • موتور فضایی
  • قطار شادی کودکان
  • واقعیت مجازی
  • موتور مسابقه‌ای
  • ماشین‌های کوبنده
  • زمین بازی
  • بولینگ و...

شهربازی فان کلاب کیش دارای 65 بازی متنوع و هیجان‌انگیز است.

شهربازی فان کلاب کیش

آدرس و تلفن شهربازی فان کلاب کیش

آدرس کیش، میدان پارس، بازار کوروش برند سنتر، طبقه ۳ (نمایش روی نقشه)
تلفن 09122474257

تم پارک سنتر کیش

تم پارک سنتر کیش مساحتی حدود 3200 متر دارد که در سال 1400 افتتاح شده است. این پارک شامل دو پارک ژوراسیک و پارک جادویی است. تم پارک مجیک شامل مجموعه‌ای از حیوانات ماقبل تاریخ است که مطمئنا برای کودکان و نوجوانان جذابیت زیادی دارد. تم پارک سنتر کیش از بخش‌های مختلفی شامل موارد زیر تشکیل شده است:

  • نقاشی‌های سه‌بعدی
  • بخش آینه‌ها
  • اتاق سلفی
  • اتاق‌های وارونه
  • اتاق پرسپکتیو
  • اتاق خواب دیواری
  • قسمت black light

تم پارک سنتر کیش

آدرس و تلفن تم پارک سنتر کیش

آدرس استان هرمزگان، کیش، جنوب غربی جزیره، جاده جهان، روبروی کشتی یونانی، ساختمان نماد کیش (نمایش روی نقشه )
تلفن 07644487000

اتاق فرار کیش

 اتاق فرار جزیره کیش برنامه‌ای دست جمعی و جذاب با وجود داستانی ترسناک و هیجان‌انگیز در ردیف بهترین تفریحات این شهر واقع شده است. رفتن به این اتاق با گروه های 2 تا 5 نفره امکان‌پذیر است.

دوچرخه سواری کیش

وجود مسیری ویژه به طول 75 کیلومتر در شهر کیش زمینه مناسب برای علاقه‌مندان به این فعالیت تفریحی را فراهم کرده است. این پیست دوچرخه‌سواری که از طولانی‌ترین پیست‎های کشور به شمار می‌رود دور کامل جزیره را میزند و طی کردن آن نزدیک به یک ساعت زمان می‌برد. وجود ایستگاه‌های متنوع مانند بازار مرجان، اسکله تفریحی و … از مهمترین امتیازات این بخش تفریحی هستند.

دوچرخه سواری کیش

سافاری کیش

سافاری در منطقه‌ای از جزیره کیش قرار دارد که شرایط بسیار مناسبی برای سافاری دارد. در هر سنی که باشید در این مجموعه می‌توانید تفریحات زیادی را تجربه کنید و از لحظات سفر خود لذت ببرید. شما در این منطقه با استفاده از ماشین مخصوص آفرود یا موتور می‌توانید گشت و گذار کنید و روز پرهیجانی را بر روی تپه‌ها تجربه کنید. این تفریح ایمن و بی‌خطر است زیرا توسط رانندگان ماهر و با تجربه انجام می‌شود و یکی از تفریحات خانوادگی کیش محسوب می‌شود.

  • تفریحات سافاری کیش
  • مسابقات رالی
  • کارتینگ سواری
  • بانجی شوتینگ
  • پینت بال
  • شتر سواری
  • فوتبال حبابی
  • هرم مومیایی

سافاری کیش

آدرس، ساعت بازدید و تلفن سافاری

آدرس جزیره کیش، بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز 3، سافاری کیش (نمایش روی نقشه)
ساعت بازدید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب
تلفن 07644450440

کشتی تفریحی کیش

از بهترین تفریحات هیجان‌انگیز شهر کیش وجود کشتی‌های تفریحی در آن است. از انواع این کشتی‌ها می‌توان به کشتی اوستا، کشتی دنا، کشتی تارا، کشتی آرتمیس، کشتی نوید، کشتی آکواریوم و کشتی تاپ تورز کاتاماران اشاره کرد. شما درون این کشتی‎ها می‌توانید از برنامه‌های زیادی شامل موارد زیر استفاده کنید.

  1. موسیقی
  2. جنگ شادی
  3. استندآپ کمدی
  4. شعبده‌بازی
  5. قرعه‌کشی

کشتی کیش

تونل باد

تونل باد از جمله تفریحات خاص کیش که تجربه پرواز و سقوط را برای گردشگران مهیّا کرده است. تونل باد همچون برخی از تفریحات کیش نیازمند آموزش است.

پرش آزاد در تشک

امکان پرش آزاد با ارتفاع 12 متر بر تشک بادی در جزیره کیش توجه بسیاری را به خود جذب نموده است. امکان استفاده از پرش آزاد بر روی تشک با توجه به سلامت عمومی گردشگران تنها یکبار مجاز است.

جایروکوپتر

 قطعا بهترین گزینه از تفریحات غیر آبی در شهر کیش به تجربه پروازهای ایمن آن تعلق دارد. در صدر مهمترین این تفریحات، تفریحی تلفیقی از هلیکوپتر و هواپیما به نام جایروکوپتر واقع شده است. به شما پیشنهاد می‌کنم در سفر خود به این جزیره حتما این تفریح مهیج را برای یکبار هم که شده امتحان کنید.

شترسواری

 شترسواری تفریحی یک یا دو نفره در پارک سافاری کیش که امروزه توانسته محبوبیت بسیاری میان گردشگران پیدا کند.

کارتینگ

به نوع دیگر از پیست‌های مسابقه‌ای اتومبیل‌رانی کارتینگ گفته می‌شود. ظرفیت انجام این تفریح حدود یک نفر و برای انجام آن نیاز به گواهینامه وجود ندارد.

فوتبال حبابی

فوتبال حبابی ورزش و تفریحی فوق‌العاده در شهر کیش که علاقه‌مندان فوتبالی زیادی را به سمت خود کشانده است. فوتبال حبابی در دونیمه پنج دقیقه‌ای برگزار می‌شود. نحوه برنده شدن در این ورزش به نفع تیمی است که دروازه حریف را بیشتر بدست آورده باشد.

پاساژگردی در کیش

پاساژ گردی و خرید یکی از تفریحات رایگان کیش است که در آمارگیری‌ها گفته شده تعداد زیادی از گردشگران بابت همین موضوع به این شهر سفر می‌کنند. در کیش حدود ۲۰مرکز خرید بزرگ با داشتن امکاناتی همچون موسیقی زنده، رستوران، شهربازی و... وجود دارد که شما می‌توانید با رفتن به نزدیک ترین هتل های کیش به مراکز خرید به راحتی به پاساژگردی بپردازید. بهترین مراکز خرید کیش:

  • مرکز تجاری پردیس۲
  • مرکز تجاری کیش
  • مرکز تجاری مروارید
  • بازار ونوس
  • بازار مروارید
  • بازار پانیذ

پاساژگردی در کیش

بولینگ مریم کیش

در قسمت شرقی جزیره کیش بولینگ مریم قرار  دارد که یکی از مجهزترین سالن‌های بولینگ ایران است. برای ورود به این مجموعه نیاز به تهیه بلیط نیست ولی برای استفاده از وسایل تفریحی آن باید بلیط تهیه کنید. در این بولینگ 14 خط چهار نفره وجود دارد و نورپردازی حرفه‌ای این مجموعه زیبایی آن را دو چندان کرده است.

بولینگ مریم کیش

تفریحات بولینگ مریم

  • بیلیارد
  • سونا و جکوزی
  • بدن سازی
  • سرزمین بازی
  • رستوران

آدرس، ساعت بازدید و تلفن بولینگ مریم

آدرس جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا، بولینگ مریم (نمایش روی نقشه)
ساعت بازدید همه روزه از ساعت 10 صبح تا یک بامداد
تلفن 07644421121

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی یکی از جاهای دیدنی جزیره کیش است. این کشتی به گل نشسته در نزدیکی روستای باغو قرار دارد و در گذشته متعلق به یونانی‌ها بوده است. شما در سواحل اطراف این کشتی می‌توانید تفریحات زیادی را انجام دهید و در هنگام غروب آفتاب شاهد نمای بسیار زیبایی از این کشتی باشید.

کشتی یونانی کیش

قسمت‌هایی از این کشتی امروزه تخریب شده و به زیستگاه جانوران دریایی تبدیل شده است. این کشتی در هنگام غروب آفتاب نمای زیبایی دارد و محل مناسبی برای ثبت عکس‌های زیبای شما است. شما با اسکان در هتل های ساحلی کیش می‌توانید از تمام تفریحات ساحلی این منطقه لذت ببرید.

تفریحات سواحل کشتی یونانی

  • شتر سواری
  • پیاده‌روی
  • دوچرخه سواری

آدرس و ساعت بازدید کشتی یونانی

آدرس جزیره کیش، خیابان غروب کیش، میدان غروب، پارک ساحلی کشتی یونانی (نمایش روی نقشه)
ساعت بازدید همه روزه به صورت شبانه روز

دیگر تفریحات هیجان‌انگیز کیش

همانطور که گفتیم جزیره کیش تفریحات بسیاری دارد که این تفریحات مختص به مکان‌های تاریخی نیز می‌شود. در ادامه مطلب شما را با تفریحات دیگر کیش آشنا می‌کنم.

تفریحات کیش آدرس
خانه بومیان کیش سفین قدیم، ۲۰۰ متری بازار ماهی به‌سمت کشتی یونانی (نمایش روی نقشه)
درخت انجیر معابد میدان المپیک، میدان حریره، خیابان درخت سبز (نمایش روی نقشه)
شهر زیرزمینی کاریز یا قنات کیش بلوار میرمهنا، حدفاصل میدان المپیک و میدان فارور، شهر زیرزمینی کاریز (نمایش روی نقشه)

جمع بندی

در این مطلب شما را با تفریحات کیش آشنا کردم و لیست تفریحات کیش را برای شما ارائه دادم. همانطور که می‌دانید تفریحات جزیره کیش بسیار زیاد است و همه در یک مطلب نمی‌گنجد، سعی کردم شما را با بهترین آن‌ها آشنا کنم. شما می‌توانید با رزرو هتل کیش از سایت جااینجاس به این جزیره زیبا سفر کنید و اوقات خوشی را سپری کنید.

سوالات متداول درباره تفریحات کیش

پارک دلفین، تم پارک سنتر، اتاق فرار، دوچرخه سواری، سافاری، تونل باد، پرش آزاد در تشک، فوتبال حبابی، کارتینگ، پاساژگردی
پاراسل، شاتل، فلای فیش، غواصی، اسکوتر، بنانا، فلای بورد، پدل بورد، جت اسکی، اسکی رو آب، کایت بوردینگ، پارک آبی، ماهیگیری، شنا، اسنورکلینگ، قایق‌های تندرو، کایاک سواری
غواصی، گشت‌های دریایی خصوصی، پاراسل، فلای بورد، اسکوتر زیردریایی، پرواز تفریحی جایروکوپتر، پاراگلایدر، پارک آبی کیش، بانجی جامپینگ، شنا و غواصی با دلفین‌ها، ماهیگیری گران ترین تفریحات کیش هستند.
جت اسکی، پاراگلایدر، کشتی آکواریوم کیش، پارک دلفین ها در کیش، اسکوتر زیردریایی کیش، قلعه وحشت کیش
بهترین تفریحات کیش پاراسل، شاتل، غواصی، فلای بورد، جت اسکی، قایق‌سواری و گشت دریایی و همچنین تفریحات غیرآبی همچون بانجی جامپینگ، پرش آزاد، جایروکوپتر، بازدید از پارک دلفین، اتاق فرار، شهربازی هایلند، گشت در جزیره  و ... است.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد