جزیره زیبای کیش با جاذبه‌های تفریحی و گردشگری متنوع و خاص در طول سال گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. در کنار تفریحات آبی، یکی از هیجان‌انگیزترین برنامه‌های تفریحی غیر آبی این جزیره توریستی قطعا سافاری کیش است. مجموعه پارس سافاری کیش به عنوان اولین و بزرگ‌ترین برگزار کننده تور سافاری در کشور ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است. در این مجموعه تفریحات هیجان‌انگیزی در انتظار شما خواهد بود. از گشت و گذار در طبیعت و صحرا، آفرود سواری و شترسواری تا پینت بال و کارتینگ و .... در ادامه با ما همراه شوید تا امکانات سافاری کیش را بیشتر بشناسید.

آدرس و ساعات کاری سافاری کیش

مجموعه پارس سافاری در کیش در مرکز جزیره و در بلوار امام خمینی قرار گرفته است. دسترسی به آن اصلا سخت نیست و با استفاده از تاکسی و سرویس‌های مخصوص سافاری می‌توانید به این مجموعه راه پیدا کنید. هم‌چنین سافاری هر روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب با تفریحات مهیج خود از گردشگران پذیرایی می‌کند.

تفریحات سافاری کیش چیست؟

مجموعه سافاری یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کیش است که متناسب با هر سلیقه‌ و هر سنی تفریحات متنوع و بسیار هیجان‌انگیزی را تدارک دیده است. در ادامه با این تفریحات بیشتر آشنا شوید.

سافاری یا آفرود سواری

اصلی‌ترین تفریح در مجموعه سافاری کیش که طرفدان بسیاری دارد، آفرود سواری است. مسافران و گردشگران می‌توانند سوار بر خودروهای آفرودی لندکروز شوند. این خودروها رانندگان ماهر و با تجربه‌ای دارند و از لحاظ امنیت جای نگرانی وجود ندارد. با رانندگی در جاده‌های صحرایی و تپه‌های شنی یک تجربه فوق‌العاده هیجان‌انگیز برای شما رقم خواهد خورد.

 

تور باگی

سوار موتورهای باگی شوید و در جاده‌های پر پیچ و خم، ناهموار و جذاب صحرایی ناهموار یک رانندگی هیجان‌انگیز را تجربه کنید. با حرکت به دنبال راهنما می‌توانید تمامی مناظر زیبای این منطقه را نظاره کنید. مسیر حدودا 15 تا 20 دقیقه طول خواهد کشید. هم‌چنین این امکان را دارید تا عکس‌هایی که گرفته‌اید را به مسئولین دهید تا برای شما چاپ کنند.

پیست موتورهای تریل 

اگر علاقه‌مند به موتور سواری هستید، انواع موتورهای دو چرخ و چهار چرخ کراس، باگی، تریل و ای تی وی در اختیار شما است تا مسیرهای هیجان‌انگیز و چالشی را با آن‌ها طی کنید و یک خاطره خوب را در پیست موتور سافاری کیش بسازید.

پینت بال

پینت بال مجموعه سافاری کیش یک گزینه ایده‌آل برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه است.  یک محیط شبیه سازی شده به نبردهای جنگ. باید استراتژی پیروزی برای خود آماده کنید. با گلوله‌های رنگی شلیک نموده، در سنگرهای تعبیه شده استتار کنید و تجربه یک نبرد واقعی را برای خود بسازید.

بانجی شوتینگ

بانجی شوتینگ یک تفریح عالی برای افراد اهل هیجان است. با استفاده از تجهیزات ویژه و دو کش کاملا محکم و قوی به سمت بالا پرتاپ می‌شوید. در واقع یک موتور برقی کش‌ها را می‌کشد و رها می‌کند تا شما به ارتفاع بروید. این حرکت تا زمانی که سرعت شما کم شود، ادامه پیدا می‌کند.


زورب بال

در زورب بال سافاری کیش درون یک توپ پلاستیکی بزرگ قرار می‌‌گیرید و از بالای تپه‌های شنی به سمت پایین قل می‌خورید. هم هیجان را تجربه می‌کنید، هم بدون آسیب این مسیر را طی خواهید کرد.

شتر سواری

از دیگر تفریحات مجموعه سافاری پارس کیش می‌توان شترسواری را نام برد. این شترها با وسایل زیبای مردمان محلی کیش تزئین شده‌اند. می‌توانید سوار آن‌ها شده و گشتی بر تپه‌های شنی بزنید. خوب است بدانید یکی از بهترین زمان‌ها برای شترسواری هنگام غروب آفتاب است. قطعا لحظاتی پر از آرامش را برای شما رقم خواهد زد.

کارتینگ 

کارتینگ پیستی با طول 750 متر و عرض 8 متر با یک مسیر پر پیچ و خم و هیجان‌انگیز است که با رعایت تمامی استانداردها ساخته شده است. ماشین‌های پیست هم از کیفیت خوبی برخوردار هستند و می‌توانند لحظاتی خوش و پرآدرنالین را برای شما بسازند.

سایر امکانات سافاری کیش

تنوع تفریح‌ها در این مجموعه هیجان‌انگیز کم نیست. ترس، شادی، لذت و آرامش و بسیاری حس‌های خوشایند دیگر در سافاری پارس برای شما فراهم شده است. در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

هرم مومیایی: اگر می‌خواهید هم زمان ترس و هیجان را در مجموعه سافاری جزیره کیش تجربه کنید، داخل هرم مومیایی شوید. یک مسیر 100 متری پر از وحشت. بهتر است جزئیات آن ناگفته بماند تا خودتان به صورت واقعی تجربه کنید.

نردبان معلق: اگر اهل چالش هستید، نردبان معلق سافاری پارس کیش را حتما تجربه کنید. یک نردبان افقی که روی آن تشکی قرار گرفته است. باید بتوانید مسیر را از روی نردبان طی کرده تا زنگ پایان مسیر را به صدا در بیاورید.

عینک واقعیت مجازی: عینک واقعیت مجازی را به چشم بزنید، مرز دنیای واقعی و مجازی را از بین ببرید و به دنیای فیلم‌ها و بازی‌ها سفر کنید. قطعا یکی از تجربیات منحصر به فرد سفر شما خواهد شد.

آمفی تئاتر: اگر می‌خواهید از ته دل بخندید و شاد شوید برنامه‌های کمدی آمفی تئاتر سافاری کیش را از دست ندهید. تنها کافی است بنشینید و لذت ببرید.

رستوران صحرایی: در رستوران صحرایی مجموعه سافاری جزیره کیش می‌توانید در فضایی رو باز و وسیع با مساحت 4000 متر مربع و ظرفیت 950 نفر که سبکی مشابه کمپ‌های سنتی عربی دارند، انواع غذاهای لذیذ ایرانی را نوش جان کنید. آلاچیق، نیمکت، موسیقی زنده ایرانی و عربی، خانه کودک، کافی‌شاپ، مینی مارکت، سفره خانه سنتی و غرفه‌های خدماتی از امکانات این رستوران صحرایی هستند.

تونل وحشت: باز هم ترس و لذت. در تونل‌های متعدد وحشت با المان‌های دست‌ساز ترسناک. اگر نیاز به هیجان بسیار بالایی دارد حتما تونل وحشت را امتحان کنید.


در این مطلب با تفریحات مهیج سافاری جزیره کیش آشنا شدید. حتما یک برنامه مناسب بچینید و برنامه‌های متناسب با سلیقه و علاقه خود را انتخاب کنید تا لحظاتی خوش را در کنار دوستان و خانواده سپری کنید. علاوه بر این اگر به دنبال هتل‌هایی نزدیک به مراکز تفریحی کیش هستید، حتما سری به جااینجاس بزنید، لیست هتل‌ها از لوکس و 5 ستاره همچون هتل ترنج کیش تا 2 ستاره همچون هتل پانیذ کیش را بررسی نموده و با تخفیف ویژه آنلاین رزرو کنید.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد